בת מצווה יוצאת דופן במועדון

שתף בפייסבוק

רוצה לחגוג בת מצווה יוצאת דופן במועדון?

לארגן מסיבת בת המצווה יוצאת דופן, מקורית ובלתי נשכחת  ניתן גם לביצוע ללא הוצאות מטורפות וכניסה לחובות. הרי כולם יודעים שכסף לא נמצא בכל פינה ועלינו לחשוב בדיוק על מה כדאי להוציא יותר ועל מה פחות.

על החבילות שלנו כבר שמעתם? חדש - 3 חבילות הכל כלול לאירוע מושלם!

מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מלמשל, על טיול בת מצווה לחו"ל במדינות מדהימות או על מסיבה גדולה במועדון. בכל אופן, תמיד ניתן לערוך מסיבת בת מצווה במועדון בצורה צנועה ואף ולשדרג את המסיבה בדרכים שונות כדי להפיק את המרב מהאירוע החשוב. להלן מספר רעיונות שיהפכו את המסיבה שלכם במועדון לאירוע שונה ומיוחד:

* עיצוב המקום של מסיבת בת מצווה – פעמים רבות המקום של בת המצווה הוא זה שעושה את ההבדל בין סתם עוד מסיבה רגילה לבין מסיבה שכולם לא ישכחו. רחבת דשא גדולה הנמצאת באיזור הבית, חורשה נוחה לחגיגה, אפילו חוף הים ועוד. כל אלו הם חלק מהמקומות הרבים והמיוחדים בהם ניתן לערוך אירוע בת מצווה גם בלי לפשוט את הרגל. כמובן שלכל מקום יש יתרונות וחסרונות, והרי שבמועדון ניתן לקבל את כל האמצעים השונים במחיר אחד ובביצועם של אנשי המקצוע, ללא כל הוצאת אנרגיה מיותרת.

* סגנון הלבוש במסיבת בת מצווה – כדי להיראות יפה ונוצצת, אין צורך בהכרח לרכוש שמלה מפוארת ויקרה במאות שקלים מהחנויות או המעצבים היקרים ביותר. למשל, ניתן לקנות שמלה צבעונית נהדרת ובולטת, חולצה לבנה יפה וחגיגית שמראה לכולם שאת ביום המיוחד שלך, חציאת שחורה מבריקה אפילו מכנס קצר מרהיב. בשעות שלפני המסיבה, ניתן להיעזר באמא או במשפחה והחברות כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר: מריחת לק, החלקת שיער וסידור גבות. במומלץ להתאפר בצורה טבעית שמבליטה את גופך, ולא לנסות להיות דוגמנית שכן אין צורך. כמובן שגם אפשר להסתפק בתכשיט צנוע ומחמיא.

* האוכל במועדון לבת מצווה – כדי לארגן אוכל טעים למסיבת בת מצווה, לא תמיד נדרשת חברת קייטרינג, למרות שהספקיות הטובות יודעות לפנק באוכל טרי וטעים לאורך כל הערב. ניתן להגיש במסיבת בת מצווה שאת חטיפים טעימים, גלידות, אפילו חטיפים כמו פופקורן וגם נקניקיה בלחמנייה. תמיד אפשר גם להגיש קצת פירות כדי להמתיק את הטעם ולהוסיף גוון למסיבה: אבטיח ומלון, תפוחים ובננות ועוד.

* מוסיקה באירוע בת מצווה – כדי ליהנות ממוסיקה טובה, מומלץ להיעזר בתקליטן מקצועי, אך לא יקר במיוחד. בדרך כלל במועדונים לבת מצווה ניתן להשיג תקליטן כחלק מהחבילות הכל כלול.

* פעילויות מיוחדות במועדון – פעמים רבות הפעילות המיוחדת היא זו שעושה את האירוע בלתי נשכח ולא משעמם כמו שכולם לרב זוכרים. מומלץ לשלב מנחה במחיר סביר כדי לשלב משחקי חברה במועדון, משחקי שיתוף פעולה, קצת צחוק והרבה מצב רוח.

שיהיה המון מזל טוב!

תמיד כאן לשרותכם,

מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון