מועדון לבת מצווה באור יהודה

שתף בפייסבוק

מועדון לבת מצווה באור יהודה

בת מצווה היא ללא ספק אירוע מרגש וחד פעמי בחיי כל נערה.

אז למה שלא נחגוג את האירוע באמת כמו שצריך?

מועדון הקוליסאום גאה להציג לכם את המועדון החדש והעצום בראשון לציון, עם מגוון שירותים לאירוע בת מצווה בלתי נשכח -

חבילות הכל כלול בליווי אטרקציות יוצאות דופן, הפעלות, קייטרינג, כניסה מרהיבה ועוד.

מועדונים לבת מצווה באור יהודה

כל כלה במועדון הקוליסאום מרגישה ממש כמו נסיכה לערב אחד.

כניסה מדהימה על שטיח אדום, כרכרה, לב ענק או כל דרך מרשימה שתבחרו, כתר מלכותי, שמלה נוצצת וכמובן צלם צמוד לכל אורך הערב. בגלל הצורך העולה והגובר של הנערות להרגיש נסיכות ליום אחד, נדרש להביט ימינה ושמאלה לשכנה הסמוכה לאור יהודה - הלא היא העיר ראשון לציון. העיר הגדולה שמעניקה מגוון ספקים ושירותים לאירוע בת מצווה יוצא דופן.

מה לגבי זיקוקים? ורקדנים? בר מתוקים? הכל בחבילה אחת!

כל הורה שחוגג לבתו את מסיבת בת המצווה בוודאי מעוניין להבטיח לה מסיבה מיוחדת, איכותית ומעניינת שתעמוד בכל

הציפיות, שלה ושל ההורים.

אנו מודעים לכך שלא בכל איזור יש את המועדונים המתאימים לחגיגת בת מצווה, והרי שהיום ניתן במספר דקות של נסיעה לקבל תמורה מצוינת להשקעה כך שאין סיבה להתפשר.

אם אתם מחפשים מועדון באור יהודה ולא מצאתם את המקום האידיאלי לאירוע, אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לראשון לציון הסמוכה לפגישה, להתרשם, לקבל מידע מפורט וכמובן להרכיב אירוע בלתי נשכח לילדתכם.

מועדון לבת מצווה באור יהודה - איך כדאי לחגוג

פעמים רבות תושבי אור יהודה והאיזור לא מוצאים את המקום המתאים ביותר לחגיגת בת המצווה. זה מובן והגיוני ולכן אנו כאן כדי לסייע בנושא.

לפעמים אכן קשה למצוא מקום שבידיו כלל האטרקציות, הניסיון, המזון, הצוות המקצועי, התקליטן המנוסה ושאר

המרכיבים שמאפשרים למועדון להיות מוצלח, ולכן מומלץ להרחיב את החיפוש.

במועדון הקוליסאום, אנו מציעים לכם 3 חבילות יוקרתיות שמאפשרות לכם להרכיב מגוון אירועים הכוללים את כל מה שצריך לערב בלתי נשכח.

הסעה משער בית הספר אל פתח המועדון, חניה בשפע ומגוון אטרקציות לכל אורך הערב.

מועדון בת מצווה באור יהודה

האלטרנטיבה שמציע מועדון הקוליסאום מושלמת - מכל הבחינות ולכל קהל יעד.

מועדון הקוליסאום ראשל"צ מאפשר לכם לחגוג בת מצווה גם לילדים וגם למבוגרים. המבוגרים שבחבורה מוזמנים ליהנות מחדר VIP ומפרטיות מיטבית. האוכל, השתייה, האירוח והמוסיקה, מאפשרים לקהל לקוחותינו לשמוח, לרקוד ולקפוץ כל הערב, ולמי שרוצה כמובן, לנוח ולצפות מהצד בכלת המצווה ובחבריה בשיא השמחה.

חבילות הכל כלול (חבילת הזהב, חבילת הכסף, חבילת היהלום) של מועדון הקוליסאום מאפשרות לכם להפיק בת מצווה מקצה לקצה, מבלי לדאוג לשום דבר. בוק מקצועי וצלם מגנטים, הקלטת שיר, אטרקציות, קייטרינג, בר מתוקים, כניסות מהממות ועוד.

אנו מבטיחים כי מסיבת בת המצווה של בתכם תהיה האירוע המדובר של השנה, וזאת לאור הניסיון, הצוות המקצועי והליווי האישי שאנו מעניקים לקהל לקוחותינו.

אז אנו מזמינים אתכם להפסיק לחפש ולהגיע אילנו לכוס קפה לפגישה קצרה, בה נשב, נתייעץ, נתכנן ונפיק את המסיבה המדהימה ביותר של השנה - מסיבת בת המצווה של בתכם.

האירוע המושלם מתחיל איתנו במועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה מספר 1 בראשון לציון.

מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה

שיהיה המון מזל טוב!

תמיד כאן לשרותכם,

מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

 מועדון לבת מצווה בראשון לציון

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון