מועדון לבת מצווה בלוד

שתף בפייסבוק

מחפשים מועדון לבת מצווה לאירוע בלתי נשכח?

גרים בלוד? חוגגים לילדה בת מצווה וממש רוצים למצוא מועדון מרווח ומפואר לערוך בו את האירוע המיוחד? כלת בת המצווה כבר לא ילדה, ויחד עם הגיל מגיעות גם הדרישות! אנו שמחים להמליץ לכם לבוא ולהתארח אצלנו בראשון לציון, במועדון הקוליסאום החדש והמפואר, ולראות שממש על יד ביתכם במרחק של כמה דקות נסיעה, יצרנו את המקום המוביל במרכז לאירועי בת מצווה – המקום היחיד שמעניק חבילות לאירועים מא' ועד ת' - הכל כלול!

מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה בלוד

מסיבות בת מצווה הן אירוע משמח לכולם - הן למשפחה והן לחברים. לילדה שלנו כמובן זהו האירוע החשוב ביותר. יחד עם זאת, כולם רוצים לארגן הפקה שונה, מכובדת ומוצלחת, כזאת שכלת בת המצווה תשמח לארח את כל החברים, הילדים והמשפחה, וכמובן תתרגש לאורך כל הערב המיועד אך ורק לה.
לפעמים אנחנו מחפשים אחר מקום לחגוג בו אירוע בת מצווה, ולרב אנו נוטים לעשות זאת בקרבת הבית שלנו, כי זה פשוט הכי נוח. אבל כולם יודעים שלא תמיד אנו מוצאים בקרבת מקום את המועדון האידאלי למסיבה החגיגית. כאשר מדובר במסעדה, אירוע פרטי, מועדון או אולם, לא בכל מקום ניתן למצוא את המיומנות והניסיון הדרושים להפקת אירוע בת מצווה בסגנון מיוחד, שכן לרב המוקמות מסתפקים במינימום הנדרש. עדיין מתלבטים בין מועדון לאולם? תנו לנו לעזור לכם.

לכן, מומלץ ביותר להרחיב את החיפוש כמה קילומטרים באיזור המגורים, ולגלות כי ישנם לא מעט מקומות בעלי ניסיון של שנים ומיומנות רבה בהפקת אירועים - מה שבדיוק אנחנו צריכים לצורך שלנו.

מועדון לבת מצווה בסגנון אחר

מועדון הקוליסאום מציע לכם מקום ענק, מרווח ומעוצב בצורה חדשנית, מאובזר בתאורה והגברה מתקדמות וכמובן עם רווחה נפרדת למבוגרים VIP. כמובן שהמועדון מציע לכם את כל הכלים הדרושים להפקת אירוע בלתי נשכח מקצה לקצה - אצלנו לא נדרש להביא או לדאוג לדבר - הכל מקבלים בחבילות שלנו. אנו מעמידים לרשותכם הסעה מאורגנת משער בית הספר על למועדון, אבטחה במועדון לאורך המסיבה, אוכל ושתייה ללא הגבלה הן לילדים והן למבוגרים, אטרקציות לאירועים שיהפכו את האירוע למקפיץ ביותר, כניסה יוצאת דופן ומרגשת במיוחד, צילום מגנטים וצילום אירוע על ידי הצוות שלנו, בוק בת מצווה בטבע ובסטודיו, צוות הפעלה מקצועי ועוד.
אז יש לנו הסעה מסודרת ומאורגנת משער בית הספר ועד הכניסה למועדון – למה שנרצה להתפשר על מקום אחר? ניתן לקבל תמורה ענקית וללא פשרות עבור השקעה כל כך מינימאלית, שכן היום אנחנו יכולים לבלות כמה קילומטרים ליד מקום הבית שלנו, מבלי הצורך להתפשר על מקומות שאינם מתאימים למסיבה החגיגית.

חבילת בת מצווה של מועדון הקוליסאום

מועדון הקוליסאום הוא מועדון לבת מצווה בראשון לציון, המתמחה למעלה מ15 שנים בהפקת אירועי בר ובת מצווה. אנו מספקים כחלק מהחבילה שלנו המון אטרקציות כגון כניסה על גבי שטיח אדום מפואר, או כניסה בליווי כרכרה, לב אדום ענקי מתפוצץ, צילום מקצועי לאורך כל האירוע, צלם מגנטים, DJ מהטובים ביותר בארץ, צוות הפעלה מנוסה שידע להעסיק ולהפעיל את הילדים לאורך כל הערב, פרסים והפתעות ללא הפסקה, תפריט עשיר של אוכל ושתייה ללא הגבלה, מתוקים וקינוחים, עוגה מעוצבת, וכמובן המון אטרקציות שאנו מספקים כחלק מהיותנו ספק אטרקציות לאירועים בישראל – למעלה מעשור.

אז אין צורך להתפשר, גם אם אנו גרים בלוד. ממש על יד בראשון לציון, ניתן למצוא את הפתרון המושלם לאירוע שלכם. בוא להתרשם ולחגוג את אירוע בת המצווה במועדון המוביל במרכז.

אז אם חיפשתם מועדונים לבת מצווה בלוד ולא מצאתם, אל תרגישו רע. אנחנו כאן, ממש מטר על יד, ממתינים ושמחים לשרת אתכם וללוות אתכם במועדון המיוחד שלנו בראשון לציון – הקוליסאום.

שיהיה המון מזל טוב!

תמיד כאן לשרותכם,

מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה

 מועדון לבת מצווה בראשון לציון

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון