מועדון לבת מצווה במודיעין

שתף בפייסבוק

מועדון הקוליסאום – מועדון לבת מצווה מספר 1 במרכז!

כשגרים באזור עם אולם אירועים בודד, עבור אירוע חד פעמי אין זה בעיה. אך מה קורה כאשר כל האירועים מתרחשים אחד אחרי השני ועם אותם המוזמנים, כמו באירועי בת מצווה?

יש אזורים בארץ שנחשבים למקומות טובים לגידול משפחה, מקומות שקטים שרחוקים מההמולה של העיר הגדולה, כמו מודיעין למשל. במקומות אלו בדרך כלל מבחר המועדונים ואולמות האירועים מצומצם. כל הבנות בכיתה חוגגות אירוע בת מצווה באותה שנה, יש אולי מועדון לבת מצווה במודיעין אחד בודד שנחשב ומתאים למסיבה של בת מצווה ולנערות גיל העשרה. אלו שיחגגו אירוע ראשונות ירוויחו ויתפסו את המקום השווה, כל מי שתחגוג אחריהן באותו מקום, פשוט תראה כמעתיקה את האירוע שלהן.

זאת בהנחה שהמועדון שמוצע בעיר שלכם אכן מתאים לבנות עשרה, ללא אלכוהול, בעיצוב לא בוטה  ומתאים מבחינת התפריט והמחירים...

במקום להתפשר על אירוע באותו מקום כמו כולם אפשר לצאת קצת מהקופסא ולמצוא מועדון לבת מצווה בראשון לציון שנמצא קרוב, ומציע מבחר רב של אטרקציות.

אירוע בת מצווה מאורגן מא' עד ת'

הקוליסאום, המועדון לבת מצווה בראשון לציון בהא הידיעה, מציע לכם מבחר רחב של אטרקציות לאירוע הבת מצווה, וחבילות מובנות של בת מצווה, הכוללות את כל מה שצריך לאירוע במקום אחד.

חוץ מאירוע בת מצווה מאורגן מא' עד ת', מועדון הקוליסאום נמצא במקום מרכזי ונגיש בראשון לציון עם שפע של חניה וכמובן הסעות בחינם לכלל האורחים. הקוליסאום מספיק מרכזי וקרוב לכל ערי המרכז, אך בלי הצורך לסבול בפקקים בדרך. במקום לבחור מועדון בעיר הגדולה באזור לא בטוח ושצמוד למועדונים אחרים שלא מתאימים לגילאי עשרה, בחרו מועדון שהוקם רק בשביל מטרה אחת- 15 שנה של חגיגות בת מצווה, וככזה, הקוליסאום מעוצב ומתאים את הפעילויות שלו לבנות העשרה.

מועדון לבת מצווה ברחובות

מועדון לבת מצווה

אלו אטרקציות מציע הקוליסאום מלבד הגעה נוחה לאירוע?

לאחר שכל המוזמנים יגיעו לאירוע בקלות ובמהירות, זה הזמן להפתיע אותם באירוע מהסרטים, כזה שלאף אחת בשכבה עוד לא היה.

הקוליסאום מציע לכם 3 חבילות לאירוע בת מצווה, הכוללות כל אחת אטרקציות שונות לפי בחירתכם. ניתן גם להרכיב חבילות ושירותים בהתאם לפי מה שתבחרו ולפי מה שחוגגת בת המצווה תרצה- כי זו האירוע הראשון שלה ודעתה כמובן חשובה. אם כבר הענקנו לכלה מועדון לבת מצווה מיוחד, ניתן לה לבחור את כל המסביב לאירוע המושלם.

חבילת היהלום של הקוליסאום מארגנת לכם אירוע מלא כולל אמן סלב בהופעה חיה, כניסה מיוחדת לחוגגת הבת מצווה, DJ  מקצועי ביחד עם צוות של רקדני היפ הופ להקפיץ את האירוע ומופע פתיחה מטורף. ומה מחוץ לרחבת הריקודים? באירוע יהיו עמדות שונות של אטרקציות כמו סידורי בלונים לעיצוב של המועדון, בלוני ענק, קעקועים זוהרים, בר אקטיבי טעים במיוחד ומגנטים – בלי הגבלה בכל האירוע. באותה חבילה נדאג לכם גם לצילום של האירוע על ידי צלם מקצועי, להזמנות מעוצבות לפי בחירתכם ולאבטחה בכל האירוע, והכי חשוב- להסעות הלוך ושוב לכל החברות ולכל האורחים. הרי בכל זאת מדובר בבנות עשרה ולא נרצה שהן יסתובבו בדרכים לבד בחזור. עם הסעות מסודרות כל אחד יוכל להגיע לאירוע שלכם, בלי לדאוג לשעות של תחבורה ציבורית בחזור.

חבילת הזהב של הקוליסאום תכלול גם בר מתוקים ודוכני מזון עשירים טעימים, מופע לייזרים וזיקוקים וגולת הכותרת- בוק בת מצווה איכותי שכולל יום צילומים מיוחד רק עבור חוגגת בת המצווה. חבילה זו לא כוללת הופעה של אמן סלב.

חבילת הכסף זהה לחבילת היהלום אך בלי אמן סלב מופיע ועם כל שאר האטרקציות המוצעות.

מרכיבים את האירוע בשבילכם - במועדון לבת מצווה מפואר

אלו כל האטרקציות שהקוליסאום מציע עבור אירוע בלתי נשכח, אתם מוזמנים להרכיב את חבילת האטרקציות שלכם לפי הצורך, להוסיף או לשנות דברים.

עדיין רוצים לחגוג בת מצווה באוירה מקורית? גם לזה יש לנו פתרון וטיפים נוספים.

במועדון לבת מצווה שלנו תמצאו את כל האטרקציות שאתם צריכים לחגיגית בת המצווה, מעיצוב מותאם וצעיר ועד צוות שאירח הרבה אירועים של בנות עשרה וידע לכוון אתכם ולעזור בכל מה שצריך.

אל תשחזרו אירוע בר מצווה כמו ששאר הבנות בכיתה של הבת כבר חגגו, תפתיעו את החברות של הנערה ואת שאר האורחים באירוע במקום יותר מיוחד ומלא באנרגיות. האורחים יגיעו אליכם בלי שנתקעו בפקקים ולכן יהיו מלאי אנרגיות לחגוג אתכם עד אור הבוקר או...עד שתגידו להם ללכת.

כי את האירוע שלכם בקוליסאום אף אחד לא ירצה לעזוב. מועדון לבת מצווה יוקרתי, מיוחד וחדשני – במיוחד לכלות המצווה בישראל.

שיהיה המון מזל טוב!

תמיד כאן לשרותכם,

מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה

 מועדון לבת מצווה במודיעין

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון