מקום לשבת חתן בראשון לציון

שתף בפייסבוק

המקום שלכם לאירוע שבת חתן מושלם!

הילד הגיע לגיל מצוות? מזל טוב! ומה לגבי שבת חתן? אתם ככל הנראה מחפשים מקום מוצלח לעריכת האירוע. מה דעתכם על מועדון הקוליסאום בראשל"צ? מקום מוצלח לחגיגות!

כאשר תרים אחר מקום מוצלח לעריכת אירוע כמו שבת חתן, בוחנים אפשרויות שונות ומאתרים את המקום המוצלח שעונה על הדרישות. מקום שמאפשר לכם לערוך את האירוע בצורה מושלמת על פי הצרכים שלכם. יש לבחון מספר נקודות בעלות חשיבות לבחירה מוצלחת. שימו לב לכך שהמקום שתבחרו ישפיע בצורה משמעותית על האירוע שלכם. מסיבה זו עליכם לבחור בתשומת לב את המקום. כי שהאירוע יהיה מוצלח ואתם תהיו שבעי רצון מהאווירה במקום. מוסיקת רקע מהממת, קייטרינג ברמה הכי גבוהה שיש, אבזור מקצה לקצה, תאורה והגברה לבחירתכם ועוד...

מסיבת בת מצווה

תאמה של המקום לעריכת האירוע

  • מיקום– היכן אתם מתגוררים? מהיכן מגיעים האורחים שלכם לשבת? חשוב כי המקום יהיה בסמיכות למקום המגורים שלכם. כדי שיהיה קל ונוח להגיע למקום, וליהנות באירוע בלי לצאת לנסיעה ממושכת. מומלץ לבחור במיקום מרכזי שיהיה נוח לכל האורחים להגיע אליו. ראשון לציון היא עיר מרכזית שעשויה להתאים לכל תושבי המרכז וגם לאורחים הרחוקים יותר הבאים מבאר שבע או חיפה. היתרון המרכזי בחגיגת האירוע בראשון לציון, הוא שהעיר אינה פקוקה כמו תל אביב עצמה אך מרכזית ונוחה לגישה באותה מידה.
  • גודל – חשוב לכם לבחור מקום שמתאים בגודלו למספר המשתתפים בשבת. עליכם לספור את מספר האורחים שלכם, ולתור אחר המקום שמכיל את כמות המוזמנים הזו ברווח ובנוחות. המועדון בראשל"צ הינו מרווח ומאפשר לכם לחגוג את השבת בצורה נוחה ונעימה במיוחד. אנו נסייע לכם להתאים את כמות האוכל, השתייה, הארגון של המקום ועוד, על פי כמות האורחים שלכם.
  • התאמה למטרה – כאשר חוגגים שבת חתן חשוב כי המקום יתאים לאופי האירוע. שהאווירה במקום היא נעימה ותאפשר לחגוג כמו שאתם בוודאי רוצים. אין מקום מתאים יותר ממועדון הקוליסאום בראשון לציון! המקום מעוצב בסגנון ייחודי, מה שמשפיע על האווירה במקום ויוצר אקלים מתאים לחגיגות בר המצווה.
  • תפריט טעים וקייטרינג איכותי - הצבא צועד על קיבתו, והאורחים גם הם לא נשארים מאחור ומצטרפים למצעד בחינת הטעמים השונים וחקירת התפריט. האוכל הוא פרט מרכזי ברוב האירועים, ובפרט בשבת חתן בראשון לציון, המורכבת ממספר ארוחות משותפות עם משפחות שני הצדדים. בחרו במקום המציע קייטרינג עשיר ואיכותי, או מקום המאפשר הבאת קייטרינג ומצויד היטב לאחסון הקייטרינג במטבחים רחבים, תנורים לחימום הארוחות ומקררים.
  • שירות אדיב ומקצועי - לא תרצו לערוך את האירוע שלכם אם בעל הבית מעקם פנים, נכון? זו הסיבה שבמועדון הקוליסאום קודם כל דואגים לאווירה נעימה ונוחה, בין העובדים ואחר כך גם בין האורחים. הצוות אדיב ומקצועי וישמח לענות על כל שאלה ולפתור כל בעיה. אתם, כמארגני האירוע תיהנו מליווי צמוד בכל ההכנה לשבת חתן, ובשבת עצמה יעמוד לרשותכם ולרשות באורחים צוות שלם שיהפוך את השבת לנעימה וקלה, הרי באתם לחגוג ולנוח, ולא לעבוד.
  • לא רק אולם - כמה זה נוח למצוא תחת קורת גג אחת מבחר שלם של השירותים שתצטרכו עבור שבת חתן בראשון לציון. מועדון הקוליסאום אינו מציע רק מקום פיזי לעריכת האירוע, אלא מכלול של שירותים שיהפכו את האירוע למוצלח. בין השירותים השונים תוכלו ליהנות מהסעה מסודרת אל המועדון בהלוך ופיזור בבתים לאחר האירוע, צוות של מלצרים ומגישי אוכל ועוד. השירותים מוצעים עבור חגיגות בת מצווה, חתונה וגם שבתות חתן נערים הבוגרים שלו.

מסיבת בת מצווה

מקום שיכיל את כל הפרמטרים הנ"ל יהיה המקום הנוח לחגוג בו והמתאים ביותר עבורכם. בצורה זו תשיגו מקום  שעונה כל הדרישות: על הדרישות מצד העיצוב בכך שתקבלו תפאורה מתאימה לשבת חתן, על דרישות איכות האוכל ועל דרישת הנוחות בזכות צוות מקצועי ונגישות הגעה על ידי מיקום מרכזי בארץ.

אולי מועדון בראשון לציון יתאים גם לכם? במקום נערכים אירועים שונים וכן שבתות חתן. מדובר במקום מרווח ונעים מאוד, המתאים לאירועים מיוחדים כמו בת מצווה וכן לחגיגות גיל המצווה. במקום מתחמים מיוחדים לכל האורחים, תאורה תואמת ומערכת סאונד והגברה לטקסים.

אתם, כבעלי האירוע, תיהנו מאירוע מוצלח ומהנה, וגם האורחים יהיו שבעי רצון מתנאי האירוח. כי זה המקום המומלץ לעריכת שבתות חתן באזור המרכז.

צרו קשר ושריינו לכם את התאריך הרצוי לכם. זה המקום בו תוכלו להפיק אירוע מוצלח!

שיהיה המון מזל טוב ואירוע שבת חתן מושלם,

מועדון הקוליסאום ראשון לציון

מועדון לבת מצווה בראשון לציון

 

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון