בת מצווה מקורית

שתף בפייסבוק

רעיונות לבת מצווה מקורית

לפני שמתחילים, עמלנו רבות והרכבנו עבורכם 3 חבילות יוקרה לבת מצווה - מזמינים אתכם להתרשם וליצור קשר, בדרך לאירוע המושלם של השנה.

מסיבת בת מצווה נחגגת פעם בחיים - זה ברור לכולם. כל נערה המגיעה לבת מצווה, רוצה ואף דורשת שהאירוע שלה יהיה מיוחד ומרגש, משהו שונה ובלתי נשכח.
האמת - יש כל כך הרבה רעיונות שניתן לעשות כדי לחגוג בת מצווה בצורה יצירתית, שחבל לא לשלב תכנים ייחודיים באירוע המיוחד.

מסיבת בת מצווה במועדון היא אירוע ערב, אירוע לחברים ולמשפחה, הפקת ערב מיוחדת במינה שכבודה במקומה מונח. עם זאת, ניתן לשלב משהו שונה לקראת האירוע המיוחד, משהו שלא בהכרח מסתיים במוסיקה, אטרקציות, אוכל טעים וריקודים.

במועדון הקוליסאום ריכזנו עבורכם מספר רעיונות מקוריים ומיוחדים להפקת אירוע בת מצווה מושלם, עם מגוון רחב של אפשרויות בחירה. ניתן למצוא אצלנו את כל הנדרש לחגיגת בת מצווה מושלמת במועדון, מהם השלבים, הטיפים, הספקים והאטרקציות הטובות ביותר בישראל.

בת המצווה כאמור היא האירוע החשוב ביותר בשנות התבגרות של כל נערה. כל אחת רוצה לחגוג בצורה המיוחדת שכל החברים והמשפחה איתה, אז למענכם אספנו מגוון אפשרויות יוצאות דופן לאירוע.

 

בת מצווה פנטזיות

ניתן לבחור מיקום מיוחד כגון שטח פתוח, גן, פרדס או חצר בית, ולשלב חברת הפקות אשר תביא יחד איתה מפעילים בתחפושות של שדונים, פיות ואבירים מעולם האגדות. ניתן ליצור אווירה מיוחדת לאירוע באמצעות מוסיקה מפחידה, תאורה והגברה, תפאורות ועוד.

האורחים שמגיעים מתכבדים באוכל מיוחד, בוחרים תחפושות ומשתלבים במהירות באירוע הפנטזיה של כלת המצווה.

ניתן לשלב לכלת המצווה מופע אקרובטי מרהיב שיהפנט את הקהל. כמובן שהכלה תשמח להתחפש לפיה או נסיכה, ומכאן שנתאים לה את האפקטים השונים של אווירת האגדות הקסומה.

כמובן שכל המפעילים באירוע מחופשים, החל מהמנחה, צוות העובדים, המארחים וכו'.

 

בת מצווה אתגרית

אם הילדה אוהבת אתגרים, אקסטרים וספורט? אפשר לשלב לה אירוע יום מושלם עם החברים והמשפחה!

בכל פארק אפשר כיום לפרוס מתקנים כמו חבלים, משחקי דלאים, משימות הישרדות, חיפוש מטמון ועוד.

מי שרוצה להרחיב את הפעילות, מוזמן לשלב אומגה מעבר בין עצים.

כמו כן, יום הולדת הישרדות הפכה בשנים האחרונות למאד פופולרית והרי שניתן לחגוג כיום בכל מקום מסיבת הישרדות כולל חלוקה לשבטים, משימות צוות, ספורט, אתגרים, חידות ומציאת מטמון והכי חשוב - זכייה בשרשרת חסינות. תוכנית הטלויזיה המפורסמת מהווה בסיס מעולה לחגיגת בת מצווה אתגרית.

 

בת מצווה בירושלים

אז לפני שאנחנו הולכים לחגוג במועדון את האירוע המיוחד, אין כמו לשלב פן מסורתי, לחזור לשורשים ולטעום טיפה את טעמה המופלא של בירתנו הנצחית.

בנים רבים חוגגים בר מצווה בכותל, אז כיצד קשורות כלות המצווה לעיר המיוחדת?

'הקרן למורשת הכותל המערבי' מאפשרת לקבל סיורים מודרכים ומעניינים בעיר המרתקת, להתחבר לשורשים ולהרגיש טיפה יהדות בעצמותינו.

ניתן לשלב טיול ברובע היהודי, עצירה בפארק הלאומי לארוחת בוקר ומתן ברכות, מסעדה אותנטית לארוחת צהריים, כולל דרשה, שופרות ומתופפים והרבה שמח.

 

בת מצווה במיני ישראל

את המקום המדהים והקסום כולם מכירים. רגע לפני החגיגה האמיתית והתוססת במועדון, אפשר לקפוץ לטיול משפחתות קטנטן במיני ישראל, ולהתרשם מהאיזורים היפים של ארץ ישראל - בקטן.

סיור מודרך, חידות מעניינות, ארוחה מפוארת וחגיגית וכמובן שילוב תצפית מרתקת באתר היפה.

 

בת מצווה הפלגה

אם כלת המצווה אוהבת את הים, אין כמו הפקת מצומצם הכולל שיט מענג בחופי הים התיכון. המועדון יכול לחכות, המסיבה, הצעקות והשמחה עוד יגיעו - אבל לבינתיים, בואו נתענג על מי הים התיכון ונפליג באוניה למספר מקומות בים תוך שילוב ספורט ימי, תחרויות, ארוחה חגיגית וכמובן קצת שיזוף.

 

בת מצווה קמפינג

אם כלת המצווה אוהבת טבע, זו הדרך להתחבר אליו בצורה היצירתית ביותר.

מאהל בדואי, אוהל רחב בשילוב ארוחה מסורתית, שתיית קפה ותה, מוסיקה, סדנת קצב למשפחה, קריוקי ועוד מגוון פעילויות בטבע בשילוב אוהלים ומסורת מרגשת.

תמיד כאן לשרותכם,

מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה בראשון לציון

כרכרה לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון