בחירת המועדון המושלם לבת מצווה

שתף בפייסבוק

מחפשים מקום בראשון לציון לבת מצווה יוצא דופן?

אירועי בת מצווה נחגגים בכל יום במדינה בעשרות ואף מאות מועדונים הפזורים בכל רחבי ישראל.
ישנם לא מעט מועדונים שמספקים חבילות להפקת בת מצווה, תוך שילוב כלל האלמנטים הנדרשים לאירוע המושלם. לרב זה מאד משתלם כיוון שאין ללקוחות השונים זמן ואנרגיה להתעסק בתיאום הספקים. אבל איך ניתן לבחור במקום הנכון בהיצע כל כך רחב של מקומות?

מועדון לבת מצווה בראשון לציון

איך בוחרים מועדון לבת מצווה?

דבר ראשון יש לבחור מקום שמעוצב בצורה מרשימה וחדשנית, שמתאים למסיבה של ילדים ונערים ולא לאירועי מבוגרים. בנוסף, מומלץ לקבל המלצות מחברים ומשפחה וכמו כן לוודא שהשירות ברמה גבוהה, אדיב ומקצועי לכלל הצרכים של הלקוח. כמו שמומלץ לבחור במקום המספק חבילת הכל כלול כך שלא תצטרכו לדאוג לספקים ומפעילים שונים, אלא הכל יעשה בידי בעלי המועדון.
חבילות השירות צריכות להיות מאד מפורטות ועשירות - בת מצווה חוגגים רק פעם בחיים.

מסיבת בת מצווה הכל כלול במועדון הקוליסאום ראשל"צ

מועדון הקוליסאום מזמין אתכם לחגוג אירוע בת מצווה בהפקת צוות מקצועי ומיומן, אשר ידאג לכם מקצה לקצה לכל אורך ערב האירוע וכמובן שלהכנתו. אנו מציעים מספר רב של אטרקציות שבבעלותנו כחלק מחברת האטרקציות שאנו מנהלים, וכמו כן תפריט עשיר של מזון ושתייה למבוגרים ולילדים.

עדיין מתלבטים אם לחגוג במועדון או באולם? במיוחד בשבילכם כתבנו על כך מאמר.

גם אם אתם נמצאים מחוץ לעיר, אנו נדאג להסעה מסודרת לכלל האורחים ולמקומות חניה. אין לכם כלל מה לדאוג בנוגע לדרכי ההגעה. אנו ממוקמים בראשון לציון בלב איזור התעשייה, כך שההגעה נוחה והמקום מאד מרכזי ומוכר.

חבילת הכל כלול במועדון הקוליסאום:

צוות בידור מיומן ואחראי לניהול האירוע מתחילתו ועד סופו
אוטובוס הלוך חזור משער בית הספר
כניסה מרגשת ובלתי נשכחת על גבי שטיח אדום, בליווי זיקוקים ועשן
הזמנות לאירוע עם תמונת כלת המצווה
עוגה ענקית ומפוארת
תאורת לייזר, הגברה ותאורה מתקדמות, וכמובן DJ אדיר שיקפיץ את האורחים כל הערב
מכונות עשן ומכונות שלג ושלל אטרקציות מטורפות
רחבת VIP נפרדת למבוגרים
תפריט עשיר שילדים אוהבים (שניצלונים, המבורגרים, נקניקיות בלחמנייה, שתייה ועוד)
הפתעות זוהרות, פרסים לזוכים והמון מתנות שיחולקו במהלך הערב.
צילום מגנטים וצילום סטילס, כולל בוק בת מצווה

לסיכום, אצלנו במועדון אתם מקבלים תמורה מלאה להשקעה מזערית, הוצאה כספית המקבלת תמורה מלאה לחלוטין. האירוע מותאם אך ורק לילדה ולמשפחה. המועדון רחב, בעל רחבת VIP נפקדת, כך שכל ילדה וילדה תקבל רק את מה שהיא רוצה, בעיצוב שהיא רוצה, ללא כפייה או אילוצים מצד המועדון. לאחר ניסיון של 15 שנים בתחום, אנו שמחים להעניק לכם הפקת אירוע בת מצווה בסגנון אחר, במקום מיוחד ומבטיחים לכם שהן התכנון והן האירוע בפועל, יהיו מושלמים ומנוהלים בצורה הטובה ביותר.

שיהיה המון מזל טוב!

תמיד כאן לשרותכם,

מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון