טיפים לבת מצווה מוצלחת

שתף בפייסבוק

איך מפיקים אירוע מושלם במועדון לבת מצווה?

מי שמתכנן מסיבת בת מצווה במועדון, כבר מבין הילדים של הדור החדש רוצים את זה אחרת. כמו שיותר רעש, פינוקים, יוקרה ומה לא.

מסיבת בת מצווה מוצלחת היא כמובן אחת שממנה יוצאת כלת בת מצווה מרוצה ושמחה, לאחר תכנון קפדני ונבון, והרי שלא בהכרח מצריכה שפיכת סכומים גדולים של כסף.

אחרי שנים של הפקת מסיבות בת מצווה במועדון בראשון לציון, אנו רוצים לשתף אתכם בכמה טיפים להפקת מושלמת של בת מצווה בלתי נשכחת.

אז מה הם הסודות של המסיבה המושלמת במועדון:

תיאום ציפיות ושיתוף הילדה – תמיד התכנון מביא איתו מתח וריבים. כלת המצווה דעתנית ואיננה ילדה קטנה. השיח מעלה ריבים שמצד אחד ההורים רוצים את הטוב לילדה והחיסכון עבורם, ומצד שני הילדה רוצה את הכל. כדי להימנע מזה יש לדבר ולהבין אחד את השני. הילדה צריכה לדרג מה מבחינתה הכי חשוב, מה החלום שלה, על מה אפשר להתפשר ואיך אפשר לפתור כל דבר ודבר. טיפ ראשון: איך לתכנן בת מצווה מקורית.

פרסום – בשביל שמסיבה תצליח כל האורחים מחויבים לדעת עליה. חשוב לציין בצורה ברורה: מקום ומפה להגעה, שעה ותאריך מדוייקים של האירוע, טלפון לבירורים נוספים וכמובן תקציר על האירוע. אין כמו לפרסם פוסט בפייסבוק או אפילו עמוד שיווקי לצורך כך. אנו ממליצים להדפיס ולנסח הזמנה על תמונה מושכת להפצה גם בפייסבוק ובוואטסאפ וכמובן לשלוח לכל האורחים מבעוד מועד.

איך כדאי להפיק את מסיבת בת המצווה?

כמובן שצריך גם וגם. חשוב שיהיו באירוע כמה דברים: קבלת פנים במועדון, שיחות חולין, הפעלות מושכות, כניסה מרגשת, דרשה לבת מצווה, ברכות, קייטרינג וריקודים, אטרקציות, צילומים ומזכרות.

בכל שלב אפשר לבטא משהו מיוחד, לתת טעם שונה. הילדים לרב נוטים להתנהג שונה ליד ההורים. חלקם רוצים להרשים וחלק מתביישים. תנו להם את המרחב, וכמובן רחבה נפרדת לאורחים המבוגרים תעשה את העבודה

מזכרות – לא לוותר על צילומי משפחה לפני האירוע ובמהלכו. במועדונים לבת מצווה ניתן לקבל מגנטים לכל אורך הערב וכמובן לבצע צילומי משפחה לפני קבלת האורחים. אפשר גם לשלב לימוזינה לבת המצווה כך שהכניסה למועדון תהיה מגניבה, תלווה בצילומים וטיפה פוזה.

בטיחות – לא לוותר על מאבטח שיאפשר לכולם לנוע בחופשיות תוך הקפדה על פינוי חירום, שריפה, עזרה ראשונה וכדומה. אסור שעקב פציעה קלה או שריפה קטנה האירוע יהרס. יש לתכנן ולבדוק שהכל מתוכנן ומוכן לכל מקרה ומקרה.

אוכל – ילדים אוהבים כמעט הכל. המבורגר, נקניקיות וחטיפים עושים את העבודה. באופן כללי כל מזון מהיר שנשים במהלך הערב במועדון יהפוך את בת המצווה למגניבה. למבוגרים דוקא מומלץ להזמין אוכל קייטרינג איכותי וטרי. ממליצים לפזר כמה שיותר כלים להגשה כדי לאזן את ההתנפלות על האוכל ושכולם כמובן יהנו.

מוזיקהתקליטן טוב נמצא לא בכל מקום. מועדונים לבת מצווה לרב מחזיקים צוות מיומן שכולל מפעילים, מעצבים ותקליטן. התקליטן צריך לדעת מה הילדים אוהבים, איך להחליף שירים וכמובן לשמור על דופק מהיר לאורך כל הערב.

תמיד כאן לשרותכם,

מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מסיבת בת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון