מועדון לבת מצווה בבית דגן

מועדונים לבת מצווה בבית דגן

מועדון הקוליסאום בראשון לציון מתמחה בהפקת אירועי בת מצוות, ומגיעים אליו במיוחד מכל האזור. מה, לא תבואו לראות?

אם תתרחקו טיפה, רק מספר קילומטרים מביתכם, תמצאו מקום המספק למעלה מ-15 שנה חבילות יוקרה לבת מצווה, עם כלל האטרקציות והתוספות לאירוע המושלם.

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

מועדון בת מצווה בבית דגן

כשמדובר באירוע חשוב, כמו בת המצווה של הבת שלכם, אתם רוצים להיות רגועים שאתם נמצאים בידיים טובות. צוות מועדון הקוליסאום פותח את ידיו ומושיט לכם באהבה רבה עולם ענק ומיוחד של שירותי בת מצווה. מכל האזור מגיעים במיוחד כדי לראות את מועדון הקוליסאום ומשתמשים בשירותי הסעות כדי להביא את האורחים לאירוע עצמו. אם מגיעים אלינו ממקומות כמו מודיעין, תל אביב וגם מהרצליה, לא תבואו אתם מבית דגן השכנה?

 

מקום מושלם לאירוע בת מצווה, ממש מעבר לכביש

תושבי בית דגן לא צריכים לנדוד רחוק, כדי למצוא אולם אירועים מתאים לבת המצווה של בתם האהובה. במרחקת מספר דקות נסיעה, תוכלו ליהנות ממועדון הקוליסאום בראשון לציון ומכל מה שיש למקום להציע עבורכם. מועדון הקוליסאום ממוקם במקום מרכזי, באזור התעשייה הישן של ראשון לציון, והוא מאפשר לכם להגיע בקלות, לחנות את הרכב בבטחה, ולהיכנס לתוך אולם מיוחד שתוכנן עבור אירועי בת מצווה.

צוות המועדון יפגוש אתכם באהבה רבה לפגישת הכרות ראשונית, בה נשב יחד ונקשיב לציפיות שלכם ולאיך אתם רואים את ערב המסיבה. לאחר מכן, נציג בפניכם את החבילות המיוחדות שלנו ואת התוספות שיוכלו לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח. בכל שלב ושלב נדאג לשמוע את דעתה של נערת בת המצווה ונעשה הכל כדי לבנות ערב שיגשים את כל חלומותיה.

המועדון עצמו גדול ומרווח, והוא כולל רחבת ריקודים מטורפת, עם אפקטים צבעוניים משגעים ומערכות תאורה והגברה חדישות ומתקדמות, שמוסיפות אור, עשן, צבע וקצב לאירוע עצמו. רוצים לשדרג עוד יותר את הרחבה? אפשר להוסיף בר אקטיבי ורקדני היפ הופ שיעברו בין האנשים והנוער וימלאו אותם במרץ ובאנרגיה. רוצים לעלות רמה אחת נוספת? אנחנו ערוכים גם לזה, ומציעים לכם מופע לייזר ופירוטכניקה מרהיב, שישלהב את כולם וימלא את המועדון באור קסום. להמשיך? כאן זה כבר תלוי בכם - כנסו לרשימת האטרקציות המלאה שלנו. אם תרצו להזמין אמן להופעה מיוחדת, אנחנו נספק את כל מה שצריך לקיום ההופעה ונדאג לשלב אותה בערב, מבלי לשכוח שכוכבת האירוע היא נערת בת המצווה והיא זו שנמצאת במרכז. מבחינתנו, כל השאר הוא רק תוספות שנועדו לשמח אותה ולהפוך אותה למלכה לערב אחד, וכששעת חצות תגיע, הכרכרה תהפוך חזרה לדלעת והיא תישאר עם התחושה הנעימה והמיוחדת שהיא זכתה לה במועדון הקוליסאום.

 

את הרגע הזה תרצו לזכור כל החיים!

הריקודים, האטרקציות, המופעים, האורות והמוזיקה. את כל זה אתם לא רוצים לשכוח. לכן אנו מציעים גם שירותי תיעוד במהלך אירוע בת המצווה, הכולל צילומי DVD  מקצועיים. כך תוכלו לנצור את הערב ולחזור אליו בכל פעם שתרצו להיזכר בשמחה ובאנרגיות החיוביות שהיו בו. מלבד צילומי DVD, נוכל להפיק גם בוק לנערת בת המצווה לפני האירוע, בצילומים באיכות גבוהה, שישמשו כמזכרת אישית עבורה. נתעד גם את הכניסה המרגשת שלה למועדון, בצעידה מלכותית על שטיח אדום ענק, בתוך כרכרה קסומה או עם לב גדול ומתפוצץ. האמת, שעם הכניסות המיוחדות שאנו יודעים להפיק, אין צורך בתיעוד, כי הרגע המרגש ייצרב ממילא בלבבות של כולם ויישאר שם לעד.

אנחנו דואגים גם לאורחים הצעירים, החברים של נערת בת המצווה. עבורם הרכבנו במיוחד אטרקציות מקוריות, שיפעילו אותם לאורך האירוע ובחלק מן המקרים ישאירו גם להם מזכרת מיוחדת מערב קסום ושמח. צילומי מגנטים ועמדת ווייט סקרין, רובוט לדים, קעקועים ואיפור זוהר, בר מתוקים, בלוני ענק וצוות הפעלה מקצועי, היודע כיצד לגשת לגילאים המדוברים ואיך להעסיק אותם בדרך חווייתית. הפתעות, פרסים, שתיה, אוכל משובח, קינוחים ועוד הרבה דברים טובים, שתוכלו ליהנות מהם במועדון הקוליסאום בראשון לציון. הזמנת מועדון הקוליסאום לאירוע בת המצווה שלכם, נותן לכם שקט נפשי ואת הידיעה שתכנון האירוע כולו, מההתחלה ועד הסוף, נמצא בידיים הטובות שלנו.

מחפשים רעיונות נוספים לבת מצווה מקורית? כנסו וקראו את הטיפ שלנו למתכנן המסור 🙂

 

אירועי בת מצווה זו המומחיות שלנו! תנו לנו ליצור עבורכם את הרגע שתרצו לזכור כל החיים, ולאפשר לכם להגיע כאורחים וליהנות מכל שלבי האירוע, כשאתם יודעים שהכל נמצא בידיים הבטוחות והמקצועיות ביותר שאפשר למצוא.

תמיד כן בשבילכם, בדרך לאירוע מושלם.

מועדון הקוליסאום

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון