מועדון לבת מצווה ביבנה

מועדונים לבת מצווה ביבנה

ממזרח אזור השפלה, ממערב הים התיכון ומצפון מועדון הקוליסאום בראשון לציון. ככה זה כשגרים ביבנה - אפשר ליהנות מכל העולמות.

באזור השפלה, בסמוך למישור החוף, נמצאת העיר יבנה, ולמרות שהיא מוזכרת במקורות עוד בתקופת המלכים דוד ושאול, כיום היא עיר מודרנית ויש בה ריכוז גבוה של משפחות צעירות. עבור משפחות אלו המגורים ביבנה הם המענה המושלם למה שכל משפחה מחפשת: לגור בעיר ולהרגיש בכפר. בעיר עצמה יש את כל השירותים שצריך ובזכות הקרבה לצירי תנועה מרכזיים ושתי תחנות הרכבת, הגישה ממנה לכל עיר אחרת במרכז היא קלה ומהירה.

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

ומה לגבי מקומות לחגוג בת מצווה?

אם אתם מתגוררים ביבנה ומחפשים אולם אירועים לחגוג בו בת מצווה לבתכם, סביר להניח שתמצאו אולם כזה בקלות בתוך העיר, אך אם אתם מחפשים מקום מיוחד, כמו מועדון המתמחה בהפקת אירועי בת מצוות, זה כבר סיפור אחר. אבל אל דאגה, בדיוק כפי שתושבי יבנה יכולים לגור בעיר וליהנות מכל מה שיש לערים מסביב להציע, כך גם לגבי מועדון לבת מצווה. אם אתם מחפשים רעיונות לבת מצווה מקורית, נשמח לסייע לכם גם בזה.

הכירו את מועדון הקוליסיאום - בת מצווה מעולם אחר

כמו ערים רבות אחרות מסביב, אין סיבה להגביל את עצמכם רק לאולמות בתוך העיר עצמה, כשבמרחק קצר כל כך יש מועדון אירועים ברמה אחרת לגמרי. הקוליסאום הוא מועדון יוקרתי לאירועים בראשון לציון, המוביל מסוגו באירועי בת מצווה ומספק שירותים לכל תושבי האזור. לכן, אם אתם מתגוררים ביבנה ועומדים לחגוג בקרוב בת מצווה, אנחנו מזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מהמועדון החדש והמרווח שלנו. אבל אל תטעו, למרות המראה החדש של המועדון והעיצוב המודרני, אנחנו לא חדשים בתחום. למעשה, עומדים לרשותנו 15 שנות ניסיון, והם ככל הנראה היתרון המרכזי שלנו.

הניסיון הרב והוותק בתחום חגיגות הבת מצווה, הובילו אותנו לפתח קונספט ייחודי שלא תוכלו למצוא במקומות אחרים. ולמה אנחנו מתכוונים? בניגוד לאולמות אירועים, בהם חוגגים את כל סוגי האירועים, אצלנו מתמקדים בבת ובבר מצווה וזה הופך אותנו למומחים בתחום. אנחנו יודעים מה הטרנדים הכי מבוקשים אצל נערות בגיל הזה ואצל חבריהם, ודואגים להשיג לכם אותם. אצלנו האירוע כולו סובב  סביב הנערה, החל מבחירת אוכל המתאים לצעירים בגילאים הללו, ועד לאטרקציות מיוחדות וארגון כניסה מרהיב ומיוחד, שיהווה את הפתיחה של האירוע. בהמשך האירוע, מלבד ריקודים, תוכלו לבחור לשלב גימיקים ואטרקציות שונות, שישדרגו את האווירה ויגרמו לכולם ליהנות ולצבור חוויות בלתי נשכחות: בר ממתקים, מסך לבן, שולחנות משחק, עיצובים בבלונים, רקדני לייזר ורובוט, ועוד הרבה דברים מיוחדים אחרים. אנחנו מציעים לכם את הכל, ולכם נותר רק לבחור. ככה זה כשעובדים עם מקצועניים בתחום.

כשתגיעו לראות את המועדון, תראו זאת בעצמכם. המתחם כולו בנוי מסביב לרחבת ריקודים רחבה ומוארת, המשמשת כמרכז האירוע ומושכת את הצעירים לרקוד ולשמוח ביחד, כשהם נהנים מאפקטים מיוחדים וממערכת הגברה איכותית ומקצועית. את הריקודים ילווה נגן דיג'יי מוכשר, שיודע לשים בדיוק את השירים שכולם אוהבים ולהפעיל את החבר'ה, כך שאף אחד לא מרגיש בחוץ.

אנחנו חושבים גם עליכם

אצלנו גם ההורים והאורחים המבוגרים נהנים. זה מתחיל בכך שהמועדון נגיש לכל מי שגר באזור יבנה וראשון לציון, אך קל להגיע אליו גם ממקומות רחוקים, ממשיך בחנייה הגדולה שדאגנו לארגן בשפע בסמוך למועדון, כך שאין צורך לעשות סיבובים חוזרים כדי למצוא מקום חנייה קרוב למועדון, כולם חונים קרוב ובשפע! לאחר מכן, כשהצעירים מהווים את מוקד האירוע, אתם תוכלו ליהנות מרחבת ה-VIP  שהקמנו במיוחד עבורכם, הכוללת מקומות ישיבה נוחים ושירותי קייטרינג, כשהיתרון הוא כפול: אתם גם זוכים לצפות בנערת בת המצווה ובחבריה שמחים ורוקדים, וגם יכולים לשוחח ביניכם על האירוע עצמו וההכנות או סתם להשלים פערים עם חברים ומשפחה שלא פגשתם כבר הרבה זמן. איפה עוד תמצאו את ההזדמנות לעשות זאת, באווירה חיובית ומלאת אנרגיות כמו שיש אצלנו בקוליסאום?

מלבד חנייה בשפע לכל האורחים ורחבה ענקית, אנחנו מתייחסים לכל לקוח כאילו הוא הלקוח היחיד שלנו, ומוודאים שנהיה פנויים כדי לארגן ולהרים את ערב האירוע מא' ועד ת', בצורה מושלמת.

כחלק מזאת, הכנו עבור קהל הלקוחות שלנו 3 חבילות יוקרה לאירוע, וכמובן שניתן להרכיב כל חבילה כרצונכם.

מועדון הקוליסאום דואג גם לחברים של נערת בת המצווה, ומארגן לכם הסעות שייקחו ויחזירו אותם מבית הספר ועד למועדון, כדי שכולם יוכלו להגיע ולחגוג ביחד איתה את הערב שהיא חיכתה לו כל כך הרבה זמן!

בת מצווה חוגגים במועדון הקוליסאום בראשון לציון, פשוט כי יש אירועים שאי אפשר להתפשר עליהם וחייבים לחגוג אותם במקום הכי מושקע שיש.

תמיד כן בשבילכם, בדרך לאירוע מושלם.

מועדון הקוליסאום ראשל"צ

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון