מועדון לבת מצווה במבשרת ציון

מועדונים לבת מצווה במבשרת ציון

חוגגים בת מצווה בקרוב? במועדון הקוליסאום תוכלו למצוא את כל מה שצריך באולם אירועים, והרבה יותר.

אם תתרחקו טיפה, רק מספר קילומטרים מביתכם, תמצאו מקום המספק למעלה מ-15 שנה חבילות יוקרה לבת מצווה, עם כלל האטרקציות והתוספות לאירוע המושלם.

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

מועדון בת מצווה במבשרת ציון

גיל 12 זה אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייה של כל נערה. ציון הדרך החד פעמי הזה, מצדיק חגיגה שמחה ומושקעת במקום מתאים, עם אורחים שיגיעו במיוחד כדי ליהנות ביחד עם כלת בת המצווה הנרגשת. מועדון הקוליסאום הוא מועדון אשר הוקם במיוחד לחגיגות בת מצווה והוא מתמחה בחבילות הכוללות את כל מה שתצטרכו כדי להפיק אירוע מושלם, והרבה יותר מזה. רוצים לשמוע עוד?

 

 

מועדון הקוליסאום – ככה מרשימים את המוזמנים

מועדון הקוליסאום ממוקם באזור מרכזי בתוך אזור התעשייה הישן בראשון לציון. המיקום המעולה של המועדון, מאפשר לכל האורחים להגיע בקלות ולחנות בסמוך למועדון, מבלי להסתובב ולהסתבך בדרך. כמו כן אנו מציעים הסעות חינם מאיזורים רבים ברחבי הארץ. את הכניסה לאולם הם לא ישכחו גם עוד הרבה שנים קדימה, ולא משנה לכמה בת מצוות הם הוזמנו במהלך השנה. האטרקציות המיוחדות, הכניסה המרגשת של כלת בת המצווה, שירותי הקייטרינג העשיר וכל שאר הפרטים ההופכים את האירוע אצלנו למושלם, יותירו את האורחים שלכם עם חיוך רחב על הפנים ויגרמו להם לגשת אליכם בסוף המסיבה ולבקש פרטים נוספים עבור עצמם. אבל עזבו רגע את האורחים, בואו נדבר על כלת בת המצווה וכמה היום הזה מיוחד עבורה.

 

 

בת מצווה בהתאמה אישית לכל נערה

מועדון הקוליסאום מציע 3 חבילות יוקרה לבת מצווה, להפקת אירוע בת מצווה מושלם: חבילת הכסף, חבילת הזהב וחבילת היהלום. בכל החבילות תוכלו למצוא את כל מה שתצטרכו, ואם כלת החגיגה רוצה להציע רעיונות משל עצמה, אפשר להיעזר בשירות המקצועי והאדיב של צוות המועדון, כדי להרכיב חבילה מותאמת אישית, שתכלול את כל מה שהיא דמיינה שיהיה באירוע בת המצווה שלה. היא תוכל לבחור באיזו דרך להיכנס למועדון, האם בכרכרה מפוארת, בשטיח אדום יוקרתי או עם לב גדול ומתפוצץ, לבקש בלוני ענק או עיצוב בלונים ברחבת הריקודים, ולאחר מכן היא תוכל ליהנות משירותי צילום מקצועיים שישאירו לה וגם לכם, מזכרת מרגשת מהערב המקסים שתחגגו אצלנו במועדון. צוות המועדון עומד לרשותכם ויסייע לכם לבחור בחבילה המתאימה ובתכנון האירוע שתמיד רציתם וחלמתם עליו, ואת הכל נעשה באדיבות ובסבלנות, כדי שתצאו מרוצים - כי אין כמו הקוליסאום, ואין כמו מועדון לבת מצווה בראשון לציון.

 

 

אז איפה נקיים את בת המצווה שלנו?

אם עוד לא השתכנעתם על חגיגת האירוע בראשון לציון, תנו לנו לספר לכם על הדברים הנוספים שמקבלים כשעורכים אצלנו בת מצווה. אם במקום אחר תצטרכו לשבור את הראש בחיפושים אחרי DJ  מוצלח, שיוכל להביא אתו מערכת הגברה איכותית שלא תצרום לאורחים באוזניים במהלך האירוע, אצלנו אתם יכולים להיות רגועים. מועדון הקוליסאום מעמיד לרשותכם את שירותיו של DJ  מוכשר ומקצועי, ומערכות הגברה מתקדמות וחדישות. ה-DJ  יוכל להנעים את הערב בשירים לבחירתכם ולהקפיץ את רחבת הריקודים עם השירים הכי חדשים, שכל הנוער אוהב. בזמן שהבת שלכם תרקוד עם חבריה לכיתה, אתם תוכלו להתרווח לכם במתחם VIP נוח שהקמנו במיוחד עבורכם, ולצפות כיצד הזמן עובר על כולם בנעימים. רק רגע, אל תתיישבו עדיין, תיכף יהיה הרגע שלכם להיכנס ולרקוד עם בתכם האהובה בריקוד משפחתי מרגש במיוחד.

ועוד כמה מילים על רחבת הריקודים: את רחבת הריקודים עיצבנו במיוחד כדי שתתאים לבני נוער והוספנו לה את כל השדרוגים הכי חדישים שקיימים. התאורה האלקטרונית, מופע הלייזרים ובמידה ותבחרו גם שילוב של רקדני היפ הופ מקצועיים, יהפכו את רחבת הריקודים לרחבה שלא תרצו לרדת ממנה וזה המפתח לכל מסיבת בת מצווה מוצלחת. השירות שלנו לא נגמר ברחבת הריקודים, אלא ממשיך עם אטרקציות שיופעלו לאורך כל האירוע ושאתם תבחרו מראש. תוכלו להציב בר מתוקים שיהיה פתוח במהלך הערב כולו, או רק לקראת הסיום, כשכולם מוכנים כבר לקינוח. תוכלו להוסיף צילומי מגנטים ועמדות צילום מיוחדות כמו וייט סקרין, שיגרמו לצעירים לעמוד בתור בציפייה וגם לצאת עם מזכרת מקורית, תוכלו להקרין על מסך גדול קליפ מיוחד שהכנתם או שיר בביצועה של בתכם המוכשרת ולסיום, תוכלו להתיישב סוף סוף ולצפות במופע פירוטכניקה מרהיב, שישדרג את הערב וישאיר אתכם פעורי פה.

רוצים לקיים בת מצווה מיוחדת ומקורית בראשון לציון? הגעתם למקום הנכון, גם אם אתה גרים כמה קילומטרים ליד 🙂

בת מצווה חוגגים במועדון הקוליסאום בראשון לציון, פשוט כי יש אירועים שאי אפשר להתפשר עליהם וחייבים לחגוג אותם במקום הכי מושקע שיש.

תמיד כן בשבילכם, בדרך לאירוע מושלם.

מועדון הקוליסאום ראשון לציון

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון