מועדון לבת מצווה ברמלה

שתף בפייסבוק

מחפשים מועדון לבת מצווה יוצא דופן?

גרים ברמלה? חוגגים לילדה בת מצווה ומעוניינים במועדון קסום ומרווח בראשון לציון לערוך בו את האירוע החגיגי? כלת בת המצווה כבר התגברה, ויחד עם הגיל מגיעות גם הדרישות, נכון? אנו שמחים להמליץ לכם לבוא לבקר בראשון לציון, במועדון הקוליסאום החדש והמרווח, ולראות שממש על יד ביתכם במרחק של כמה דקות נסיעה, הוקם המקום המוביל במרכז לאירועי בת מצווה – שמקום שמעניק חבילות לאירועים מא' ועד ת' - הכל כלול.

מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה ברמלה

מסיבות בת מצווה הן אירוע משמח לילדינו, כמובן שגם למבוגרים. יחד עם זאת, כולם רוצים לארגן הפקה דומיננטית ומכובדת, כך שכלת בת המצווה תשמח לארח את כל החברים והמשפחה, וכמובן תתרגש לאורך כל הערב המיוחד שלה.
לעיתים אנו מחפשים מקום לחגוג בו אירוע בת מצווה, ולרב אנו נוטים לעשות זאת בקרבת ביתינו. לא תמיד אנו מוצאים בקרבת מקום את המועדון האידאלי למסיבה שלנו. כאשר מדובר במסעדה, פעילות מסוימת, מועדון או אולם, לא בכל מקום ניתן למצוא את המיומנות וניסיון הדרושים להרמת אירוע בת מצווה בסגנון אחר וחדשני.

לכן, מומלץ להרחיב את החיפוש כמה קילומטרים באיזור המגורים, ולגלות כי ישנם לא מעט מקומות בעלי ניסיון וותק רב אשר מתאימים במיוחד לצרכים שלנו - מסיבת בת מצווה, אטרקציות, אירועים פרטיים ועוד.

מועדון לבת מצווה חדשני ומרווח

מועדון הקוליסאום מציע לכם מקום אדיר ומעוצב בצורה חדשנית, מאובזר ומרווח עם רווחה נפרדת למבוגרים, וכמובן שהמועדון מציע לכם את כל הכלים הדרושים להפקת אירוע בלתי נשכח מקצה לקצה. אנו מעמידים לרשותכם הסעה מאורגנת משער בית הספר על למועדון, אבטחה לאורך הערב, אוכל ושתייה ללא הגבלה לילדים ולמבוגרים, אטרקציות לאירועים שיהפכו את האירוע למקפיץ ביותר, כניסה מרגשת, צילום מגנטים, בוק בת מצווה, צוות הפעלה מקצועי ועוד.
אז אם יש הסעה מסודרת משער בית הספר ועד לכניסת המועדון – למה שנרצה להתפשר על מקום מרוחק? ניתן לקבל תמורה אדירה להשקעה כל כך קטנה, שכן היום אנחנו יכולים לבלות כמה קילומטרים ליד מקום המגורים שלנו, מבלי הצורך להתפשר על מקומות שאינם מתאימים לצרכים שלנו.

מה אתם מקבלים בחבילה שלנו?

מועדון הקוליסאום הוא מועדון לבת מצווה בראשון לציון, המתמחה למעלה מ15 שנים בהפקת אירועי בר ובת מצווה. אנו מספקים כחלק מהחבילות שלנו המון אטרקציות כגון כניסה מרגשת ועוצמתית בליווי שטיח אדום, צילום מקצועי לאורך כל האירוע, צלם מגנטים, תקליטן מקצועי, צוות הפעלה מנוסה שיפעיל את הילדים לאורך כל הערב, פרסים והפתעות רבות, תפריט עשיר של אוכל ושתייה ללא הגבלה, מתוקים וקינוחים, עוגה ענקית, וכמובן המון אטרקציות שאנו מספקים כחלק מהיותנו ספק אטרקציות לאירועים בישראל – למעלה מעשור.

אז אין צורך להתפשר, גם אם אנו גרים ברמלה, ממש על יד ראשון לציון, כי אפשר להגיע ולהתרשם, ולחגוג את אירוע בת המצווה במועדון המוביל במרכז. כמובן שההסעות למועדון מכלל איזורי הארץ הן בחינם, וכן - אנחנו גם מציעים חניה בשפע לכלל הלקוחות שלנו 🙂 הסירו דאגה מלבכם.

אז אם חיפשתם מועדונים לבת מצווה ברמלה ולא מצאתם, אל תדאגו. אנחנו כאן, לא רחוק מכם, ממתינים ושמחים לשרת אתכם וללוות אתכם במועדון המיוחד שלנו בראשון לציון – הקוליסאום.

שיהיה המון מזל טוב!ש

תמיד כאן לשרותכם,

מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה

 מועדון לבת מצווה בראשון לציון

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון