מועדון לבת מצווה בשוהם

שתף בפייסבוק

מועדונים לבת מצווה בשוהם המדהימה!

מתכננים אירוע בשוהם? מועדון הקוליסאום בראשון לציון – זה המקום שלכם! 

כאשר אנחנו מתכננים אירוע ולא ממש משנה איזה סוג של אירוע, בראש ובראשונה אנחנו אמורים לחשוב על מקום מתאים שם נערוך את האירוע. על פי רוב, המיקום ישליך על כל השאר. על מספר המוזמנים, על התאריך של האירוע, על אופי האירוע ועוד.

בוחרים בחכמה את המקום ונהנים מאירוע מוצלח ושמח!

בשנים האחרונות נערכים כמעט כל האירועים באולמות, בגני אירועים או לחילופין במועדונים. זאת בניגוד לנורמה שהייתה רווחת בעבר, אז נערכו אירועים רבים בבתים הפרטיים או בחצר הבית. אז נכון שבכך אנחנו מרוויחים אירוע גדול יותר, יוקרתי יותר, מכובד יותר שלא לדבר על היתרון העצום שהבית שלנו נשאר מסודר ונקי...

אך ישנה גם בעייתיות מסוימת עם אולמות האירועים. כאשר אנחנו עורכים את האירוע שלנו במקום כזה, אנחנו תלויים במידה בלתי מבוטלת, הן בתאריכים הפנויים של האולמות הללו, הן באזורים שם הם ממוקמים וכמובן גם בעלויות המשמעותית של האירוע הנערך באולם או גן אירועים. אך האמת היא שאין לנו כאן כל כך אפשרות בחירה. זה מה שנהוג ומקובל היום ואף אחד מאתנו אינו מעוניין או מסוגל לשנות את העולם....

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

היכן יערכו תושבי שוהם את האירועים שלהם?

 אז בעוד שתושבי הערים הגדולות נהנים ממבחר גדול ועשיר של אולמות אירועים או גני אירועים בגדלים שונים, הרי שתושבי שוהם מוצאים את עצמם בבעיה. על פי מה הם אמורים להחליט לאיזה עיר לפנות והיכן לערוך את האירוע שלהם? אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן, בראשון לציון הגדולה.

מועדון הקוליסאום בראשון לציון. מה דעתכם על הרעיון? אז עכשיו נסביר לכם למה זה כדאי לכם ומדוע מדובר באופציה מעולה עבור תושבי שוהם.

 

ראשון לציון – מיקום מרכזי

הטיעון הראשון שלנו זהו מבחינת המיקום. ראשון לציון היא די קרובה לשוהם והיא בעצם קרובה לכל אזור המרכז. על פי רוב זה יתאים לכל האורחים שלנו. מלבד זאת ישנו היתרון של עיר לא מידי סואנת ולא מידי מרכזית כך שמכל הבחינות מדובר בפתרון מעולה. כמו כן אנו מציעים חנייה בשפע והסעות חינם מכל איזורי הארץ.

 

למה במועדון הקוליסאום?

אם כן, הרי לא חסרים אולמות בראשון לציון, אז למה עלינו ללכת על מועדון? כאן כדאי שתדעו ותכירו את האפשרויות השונות אשר מצפות לכם במועדון הקוליסאום.

במועדון הקוליסאום אנו מציעים לכם –

  • ציוד מולטימדיה ופירוטכניקה – במקום ישנו ציוד מתקדם אשר מאפשר לקיים מגוון פעילויות או אטרקציות ולשלב אותם במהלך המסיבה. זה אומר שאם אתם רוצים אירוע כזה, שיהיה מלא גם באטרקציות, המועדון יחסוך לכם את הזמנת הציוד הנלווה לצורך כך. לא משנה על מה תלכו. אם זו הפקת מצגת ואם זה הפרחת בועות סבון. עבור כל סוג של פעילות יש לכם את הבסיס ואת ההתאמה במועדון הקוליסאום.
  • דוכנים – במועדון הקוליסאום תוכלו לשלב באופן קל ומתאים גם דוכני מזון שונים. דוכנים מתוקים ועוד כאשר המסיבה תקבל גוון הרבה יותר משודרג ונעים הודות לכך.
  • אבטחה – במועדון הקוליסאום מבטיחים את שלומם של כל המשתתפים. זה אומר שישנה האבטחה המלאה לצורך כך כאשר החוגגים או ההורים ששולחים את ילדיהם לאירוע, יכולים להיות רגועים ובטוחים כי האירוע יעבור בשלום הודות לשמירה והאבטחה הקפדניים במקום.

אצלנו מכינים לכם את החבילה המושלמת לאירוע מושלם. זה כולל –

  • עיצוב הזמנות מושקעות ומיוחדות לאירוע
  • מגוון אטרקציות ע"י החברה המובילה בישראל
  • שירותי הסעה לכל המשתתפים
  • שירותי צילום וידאו
  • שירות די ג'יי
  • זיקוקי דינור
  • דוכני מזון או מתוקים
  • מופעי לייזר
  • ועוד...

אירוע במועדון הקוליסאום – המתכון לאירוע בלתי נשכח

אז אם אתם מתקשים לבחור באולם או בגן האירועים, כדאי כי תבואו לבדוק את האופציה של אירוע במועדון הקוליסאום. אתם תופתעו ממגוון האפשרויות ומהרעיונות המדהימים שתוכלו לשלב באירוע שלכם.

כי במועדון הקוליסאום מאפשרים לכם לבחור את האירוע הכי מתאים לכם והצוות 'יתפור' ויתאים אותו עם כל הפרטים, בדיוק על פי רצונכם.

אירוע במועדון הקוליסאום זהו אירוע חלומי, אירוע שבו תוכלו בהחלט להגשים את כל החלומות שלכם עד האחרון שבהם. חושבים על בת מצווה מקורית? תנו לנו לעזור לכם לבחור את הרעיונות המנצחים.

גם האורחים המרוצים שייצאו עם טעם הכי טוב יעידו אחר כך, כי האירוע שלכם היה בהחלט אירוע מיוחד ויוצא דופן מכל הבחינות.

תושבי שוהם לא מתלבטים. מועדון הקוליסאום בראשון לציון – זו הבחירה!

תמיד כן בשבילכם, בדרך לאירוע מושלם.

מועדון הקוליסאום ראשון לציון

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון