מסיבת בת מצווה במרכז

שתף בפייסבוק

מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז?

ברוכים הבאים לקוליסאום! הקמנו עבורכם מועדון ענק ומאובזר בראשון לציון. איזה מועדון אתם הכי אוהבים? את הצבעוני, המרווח והנוצץ? אולי אתם בכלל מחפשים מועדון עם חדר  VIP יוקרתי, עם רחבה נפרדת למבוגרים? בואו לביקור ונציג לכם באהבה את המועדון שלכם לאירוע המושלם, ותזכו לקבל גם חבילת הכול כלול הכוללת את כל מה שתצטרכו למסיבת בת מצווה בלתי נשכחת.

כל אחד חולם על אירוע שמח ויוצא דופן, עם אוכל ושתייה שיוגשו ללא הגבלה לכל הילדים והמבגורים, בר אלכוהולי עשיר למשפחה ובר אקטיבי רחב לילדים, מוסיקה טובה ומקפיצה, ואולי גם הפעלות, אטרקציות ועוד כמה תוספות נחמדות כדי להרשים את האורחים ולהכניס קצת פלפל לערב.

אצלנו בקוליסאום תזכו לקבל מסיבת בת מצווה יוצאת דופן, עם מגוון הפעלות מקוריות ושירותי קייטרינג מהספקים הטובים ביותר בארץ. אנו לא מגבילים בכמות ובטח שלא באיכות. אוכל ושתייה, אטרקציות ועוד הרבה פינוקים יוזרמו לכל המוזמנים לכל אורך הערב.

כמה מהשירותים שאנו מעניקים לכל לקוחותינו:

הסעות חינם – לא גרים בראשון לציון ועדיין רוצים לחגוג אצלנו? סידרנו עבורכם שירותי הסעות עם מגוון ספקים שיביאו את ילדי הכיתה ואף מבוגרים מהמשפחה עד אלינו.

הפעלות ואטרקציות – בבעלותינו חברה להפקת אטרקציות לאירועים ולכן אנו מובילים את שוק האטרקציות עם מיטב הספקים והתוספות הטובות ביותר שניתן להציע. באירוע שלכם תוכלו לבחור במגוון אטרקציות כגון: מכונת שלג ועשן, רובוט לדים, כניסת כרכרה מפוארת, לימוזינה, בובות ענק, לב מתפוצץ, שטית אדום, זיקוקים, קליפים ומצגות, תאורת לייזר, כתר יהלומים ועוד. את כלל האטרקציות אנו מספקים כחלק מהיותנו ספק מוביל בתחום האטרקציות לאירועים בישראל.

מקצועיות וניסיון של 15 שנים – מועדון הקוליסאום הוקם לאחר הקמת מספר מקומות בראשון לציון, למעלה מ15 שנה. החל משנת 2001 ועד היום, אנו עמלים על תחום המסיבות והקמנו רשת של ספקים איכותית שיודעת להעניק לכל האורחים שלנו את הטוב ביותר.

חדש! 3 חבילות יוקרה לבת מצווה - האירוע המושלם שאנו מרכיבים יחד אתכם!

ללקוחות שלנו מגיעה חוויה מיוחדת – שירות בלתי מתפשר של צוות מיומן ומקצועי, קייטרינג איכותי, בטיחות, תוספות מיוחדות ועוד.

אנו דואגים לקפיד על רווחת VIP נפרדת למבוגרים, על שירותים שמעניקים באולמות אירועים – אך בפועל העלות היא עלות מועדון ולא יותר.

חניה לאורחים – תוכלו למצוא שפע חנייה במקום לחפש דקות ארוכות היכן להחנות את הרכב ולבסוף לאחר לאירוע.

המועדון שלנו ממוקם בלב איזור התעשייה בראשון לציון, בקומה גבוהה, ללא הפרעות ועם מקסימום פרטיות. המועדון מציע חבילות מיוחדות לבת מצווה, שיאפשרו לכם לחגוג את האירוע הטוב ביותר.

כל האטרקציות והשירותים מוענקים באהבה על ידי צוות העובדים המיומן שלנו, שלמעלה מ15 שנה חי את עולם האירועים.

נשמח לשמור על קשר ולשרת אתכם. מוזמנים להגיע לבקר ולהתרשם, בדרך לאירוע בלתי נשכח.

תמיד לרשותכם - מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה בראשון לציון.

מסיבת בת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון