בת מצווה בתקופת הקורונה

שתף בפייסבוק

לכל ילד או ילדה שמגיעים לגיל המצווה, מגיע לציין את זה ולחגוג בצורה המהנה, המשמעותית והמיוחדת ביותר שאפשר! 

בתקופה האחרונה, שמרגישה הרבה יותר ארוכה משהיא באמת, האפשרויות שלנו לחגוג ולהנות מהאירועים החשובים כמו הגעה לגיל המצווה, הצטמצמו משמעותית.. במיוחד עבורכם התאמנו את חגיגות המצווה לתקופת הקורונה, כך שלא תפספסו דבר!

האירועים המותאמים שלנו לתקופה הנוכחית הם פתרון מעולה למי שרוצה לחגוג אירועים קטנים עם ילדי המצווה, חבריהם ובני המשפחה בכמות מצומצמת, גם בחוץ באוויר הפתוח וגם בבית. 

 

מה אנחנו מציעים??

 

  • הפעלות עם חברים!

בואו לחוות אירוע יוצא מהרגיל עם הפעלות שונות, משחקי משימות תחרותיות, שעשועוני מחשבה וטריוויה, סדנאות יצירה ומופעים שונים! 

ההפעלות שלנו עם חברים מאפשרות לכם להנות עם החברים באירוע מצומצם וגם בהשתתפות רחוקה דרך המחשב! 

אין דרך טובה יותר לחגוג בת מצווה, כמו לרקוד עם כל החברים ולהפגין את כישורי ריקוד ההיפ הופ שלכן ! 

 

  1. שיעורי וריקוד היפ הופ 

באירוע החשוב שלכם, נוכל ליצור יחד כוריאוגרפיה לריקוד היפ הופ מרהיב במיוחד עבורכם, וללמוד לרקוד עם חברים היפ הופ במגוון סגנונות בצורה מקיפה ומהנה! 

הצורה בה אנחנו מלמדים לקראת האירוע, משלבת כוריאוגרפיה קבוצתית מרשימה, ותרגילים מורכבים בהתאמה לרמת הניסיון של נערת המצווה והחברים  

ביצירת הריקוד המותאם, נוצרת אווירה מדהימה שנוגעת בול בסגנון שהיינו רוצים להפגין במסיבת בת מצווה בנוסח היפ הופ.

 

  • אירוע מושלם מותאם לתקופה באולם! 

בעקבות ההגבלות השונות, אולם לא נוכל להתכנס בצורה שהכרנו עד היום, אך נוכל להפיק לכם את האירוע המושלם במתכונת מצומצמת, עם הפעלות, חידות, משחקים וריקודים עם חבריכם ובני משפחתכם! 

הצוות שלנו כאן עבורכם לתכנן את האירוע המושלם בהתאם להנחיות ולכללים! 

איך מתחילים?

צרו קשר עכשיו ויחד נתכנן את האירוע המושלם עבורכם, בהתאם לכל מה שחלמתם שיהיה כלול בו ☺

לחצו עכשיו להשארת פרטים

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון