מועדון לבת מצווה בבאר יעקב

מועדונים לבת מצווה בבאר יעקב

על אולם לחגיגת בת מצווה לא מתפשרים. מדובר באירוע מרגש במיוחד, שחוגגים רק פעם אחת בחיים. לכן חשוב לבחור במקום מתאים למסיבה המיוחדת שלכם, במיוחד אם אתם גרים ראשון לציון והסביבה.

אם תתרחקו טיפה, רק מספר קילומטרים מביתכם, תמצאו מקום המספק למעלה מ-15 שנה חבילות יוקרה לבת מצווה, עם כלל האטרקציות והתוספות לאירוע המושלם, בעיר ראשון לציון הגדולה והמרווחת.

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

מועדון בת מצווה בבאר יעקב

יש הרבה אולמות אירועים, אבל כמה מתוכם מתמחים באירועי בת מצווה? ובמיוחד בבאר יעקב? הקוליסאום בראשון לציון הוא מועדון אירועים משגע, בעיצוב חדיש ומרהיב, שנועד במיוחד לחגיגות בת המצווה, ולכן את כל מה שקשור לאירוע מסוג זה, תוכלו למצוא אצלנו ולקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת. השירות האדיב והסבלני, ורמת המקצועיות שתיפגשו בה כבר בשיחת הטלפון הראשונה, תאשר לכם שבחרתם נכון.

 

מועדון הקוליסאום - חבילות מקצה לקצה לבת מצווה

במשך השנים הפקנו בהצלחה רבה אירועי בת מצווה רבים, ומכל אירוע כזה למדנו עוד משהו והרחבנו את מעגלי השירות שאנו מציעים ללקוחותינו. אחת המסקנות שהגענו אליה, היא שבמקרים רבים המשפחה תשמח לקבל את כל הדברים שהיא תצטרך להפקה מושלמת של בת מצווה, במקום אחד. אך מצד שני, לכל משפחה יש דרישות אחרות וגם תקציב אחר, וזה עוד לפני שמתפנים להקשיב לבקשות המיוחדות של נערת בת המצווה והחלומות שלה.

לכן, צוות מועדון הקוליסאום ראשל"צ, הרכיב במיוחד עבור אירועי בת מצווה, שלוש חבילות מיוחדות, שיספקו לכם את כל הנדרש: חבילת הכסף, חבילת הזהב וחבילת היהלום. החבילות הן בדרגות שונות, אך בכולן תזכו לשירות אדיב ברמה גבוהה ולהצעות מיוחדות ומקוריות, לפי מה שתחברו ומה שתתחברו אליו. הניסיון הרב שלנו והמיומנות שרכשנו מבת מצווה אחת לבת מצווה אחרת, מאפשרים לנו להציע לכם את הטוב ביותר שיש בתחום ואת כל החידושים שיפתיעו את בני הנוער וימריצו אותם לקחת חלק פעיל ולהשתתף. ואת כל זה אתם מקבלים ישירות מאתנו, וכך נחסוך לכם את הזמן בחיפושים ובקביעת פגישות עם ספקים שונים. בין היתר, תוכלו למצוא אצלנו שירותים לערב האירוע עצמו, הכוללים שירותים מקצועיים של DJ  וצלם אירועים, צילום DVD  ומגנטים, מערכת תאורה ואפקטים מיוחדים, מופע לייזרים ופירוטכניקה מרהיבים, צוות רקדני היפ הופ שיעזרו לאורחים להיכנס לקצב ויוסיפו שמחה ותנועה לרחבה, בלוני ענק, רובוט לדים, ושירותי מזון הכוללים קייטרינג עשיר, דוכני מזון מגוונים, שתייה חופשית ובר מתוקים מפנק. בנוסף, אנו מציעים גם מעטפת שירותים מסביב לאירוע, הכוללת הדפסת הזמנות מעוצבות שתוכלו לשלוח למשפחה ולאורחים, צילומים ברמה גבוהה לבת המצווה ועריכת בוק יפהפה, ושירותי הסעות הלוך וחזור מבאר יעקב ועד לפתח המועדון.

 

מועדון הקוליסאום – מועדון אירועים בקונספט צעיר וייחודי

המועדון עצמו גדול ומרווח, ואתם מוזמנים לבוא ולהתרשם בעצמכם. תוכלו למצוא אותנו בלב אזור התעשייה הישן בראשון לציון, ממש במרחק קצר מבאר יעקב. המועדון כולו מעוצב בקונספט צעיר וייחודי, המיועד לענות על הצורך בחגיגת בת המצווה במקום שאי אפשר לראות עוד כמוהו בסביבה. מערכות התאורה וההגברה שלנו הן מהטובות שיש, ואת המגוון הרחב של האטרקציות שאנו מציעים במסגרת החבילות שלנו, בחרנו בקפידה אחת אחת, כדי להתאים לרוח הצעירה של האורחים. גם לאחר הרכבת החבילות אנו לא עוצרים, אלא ממשיכים להתעדכן בכל החידושים ולהוסיף במידת הצורך את התוספות הנדרשות, כדי שתוכלו לקבל את הטוב ביותר שיש לעולם האירועים להציע לכם. אנו לא שוכחים גם את הורי הנערה והאורחים המבוגרים הנוספים. לכם דאגנו במיוחד לרחבת VIP  נוחה ומותאמת, שתאפשר לכם לעצור ולהירגע עם כוס שתייה, או לצפות בצעירים שלא מפסיקים לחייך ולרקוד.

אין ספק שבחירה במועדון הקוליסאום, לבת המצווה שלכם, היא בחירה שתשמחו עליה עוד הרבה זמן קדימה, כשתתבוננו בתמונה ותיזכרו בערב המקסים והמרגש שחוויתם אצלנו. אנחנו נספק את כל התפאורה, האפקטים והאביזרים שתצטרכו, אבל את הרוח החיה ואת האהבה והרגש, אתם מביאים אתכם, וזה מה שהופך אותנו ואתכם לצוות מושלם, אשר ביחד יכולים להפיק את אירוע בת המצווה המיוחד ביותר שכל השכבה ראתה בשנה האחרונה. אל תתפלאו אם למחרת, כשאתם עדיין עייפים ומתאוששים מהחוויה, תתחילו לקבל טלפונים מהורים אחרים, שירצו את פרטי הקשר של המועדון, כדי לקבוע שם את בת המצווה שלהם. מחפשי רעיונות לבת מצווה מקורית? כתבנו עבורכם מאמר עם מספר טיפים בנושא.

 

אנו רואים בהצלחה שלכם, הצלחה שלנו, ולכן נעשה כמיטב יכולתנו ונירתם במאה אחוזים, לטובת הפקת אירוע בת מצווה מושלם, שלא תרצו שיגמר.

תמיד כן בשבילכם, בדרך לאירוע מושלם.

מועדון הקוליסאום ראשון לציון

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון