מועדון לבת מצווה בגבעתיים

מועדונים לבת מצווה בגבעתיים

גרים בגבעתיים ועומדים לחגוג בת מצווה? במקום להיכנס לתוך עומסי התנועה של תל אביב והסביבה, אתם מוזמנים לבוא לבקר במועדון הקוליסאום בראשון לציון.

בלב אזור המרכז, במרחק הליכה מתל אביב ורמת גן, נמצאת גבעתיים. למרות המיקום המרכזי שלה, היא ידועה כעיר שקטה ושלווה, ולכן היא מתאימה למי שמחפש להיות קרוב ללב ההתרחשות, אך בסופו של יום לחזור לפינה הרגועה והקהילתית שלו, בלי לנסוע מרחקים. זה בדיוק הסיפור של מועדון הקוליסאום שנמצא בראשון לציון. גם ראשון לציון נמצאת במרחק נסיעה קצר מתל אביב ומשאר ערי המרכז, ומועדון הקוליסאום ממוקם באזור מרכזי בתוך העיר, כך שכל משפחה יכולה ליהנות מכל מה שיש לעיר המגורים שלהם להציע להם, אך אם הם מחפשים מועדון אירועים לבת מצווה, הם רוצים להגיע לקוליסאום.

תושבי גבעתיים בוחרים בקוליסאום

שפע אולמות האירועים והמועדונים בתל אביב ובאזור, גורם למשפחות המתגוררות בגבעתיים לחפש משהו קצת שונה. כאשר חוגגים אירוע, ובמיוחד אירוע כמו בת מצווה אליו מוזמנים הרבה נערים ונערות, אנשים פשוט לא רוצים את כל מה שכרוך בהמוניות ובעומס שיש באזור המרכז. הם מעוניינים בחוויה אחרת ומיוחדת, שמצד אחד לא תהיה רחוקה מדי ומצד שני תציע להם יותר ממה שיש לאולמות האירועים להציע.

מה היתרונות שלנו על פני אולמות במרכז?

היתרון הראשון שלנו הוא המיקום. לא צריך להסתבך ברחובות הצרים והסואנים של המרכז, כדי להגיע למקום האירוע ואין צורך להסתובב זמן רב עד שמוצאים חנייה. מועדון הקוליסאום ממוקם באזור נגיש בראשון לציון, אליו גם תושבי גבעתיים יוכלו להגיע בקלות והוא מציע חנייה בשפע לכל המוזמנים לאירוע.

היתרון השני הוא שאולמות אירועים בדרך כלל גדולים ומעוצבים בסגנונות שונים, כך שכמעט כל משפחה יכולה למצוא לה את אולם האירועים המתאים לטעם שלה, אך הם לא בדיוק הטעם של נערות בגיל העשרה. מתלבטים אם לחגוג באולם או מועדון? לנערה החוגגת בת מצווה פחות אכפת כמה אנשים יושבים בשולחן, מה העיצוב המרכזי בשולחנות ובאיזה צבע המפות. היא מעדיפה להתמקד במה האולם יכול להציע לה ולחבריה. מועדון הקוליסאום מעוצב בצורה מודרנית וחדישה, מתוך מחשבה שכל מטרתו היא לתת מקום לבני העשרה, כדי שיוכלו לחגוג את האירועים השמחים שלהם ביחד. אצלנו תמצאו רחבת ריקודים רחבה, המהווה את מרכז המועדון, אפקטים מיוחדים בתאורה, מערכות הגברה משוכללות, דיג'יי מקצועי ומוכשר שיודע להפעיל את הנוער ואפשרות לשלב אטרקציות מסוגים שונים, שישדרגו את החוויה.

וכל מה שכתבנו עד עכשיו הוא רק חלק מהיתרונות שלנו, ואתם מוזמנים להגיע אלינו ולהתרשם במו עיניכם מהרמה הגבוהה והמקצועית גם של המקום עצמו וגם של הצוות. אחרי ביקור אחד קצר, גם אתם תבינו, למה משפחות מגבעתיים ומכל האזור, בוחרות במועדון הקוליסאום כמקום המועדף עליהן לחגיגות בת מצווה

בת מצווה זו המומחיות שלנו

כשנעזרים בצוות מועדון אירועים, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר. בכל זאת, לא כל יום אתם חוגגים אירוע שמח ומרגש כמו בת מצווה וחשוב לכם שבתכם תצא עם חוויה בלתי נשכחת. וזהו הבדל נוסף בין אולמות אירועים רגילים למועדון הקוליסאום שלנו.

בעוד שלרוב אולמות האירועים מגיעים משפחות ואנשים המעוניינים במקום לכל סוגי האירועים, אצלנו מדובר במועדון מיוחד לבת ובר מצוות, וההתמחות בנישה הספציפית הזו ביחד עם שנות הניסיון הרבות שלנו בעולם האירועים, הופכים את מועדון הקוליסאום למקום האידיאלי בראשון לציון למשפחות המחפשות מקום מיוחד לבת מצווה. הצוות שלנו הוא מקצועי ובעל וותק בתחום, ולכן הוא יודע כיצד להתייחס לכל משפחה באופן אישי ואיך לבנות עבורה את בת המצווה המושלמת, שתשים את הנערה במרכז ההתרחשות.

מתוך הניסיון שלנו, יצרנו 3 חבילות לאירועי בת מצווה: חבילת הכסף, חבילת הזהב וחבילת היהלום. כל חבילה כוללת את הבסיס בתוספת שדרוגים ואטרקציות, ותוכלו לבחור בהתאם לתקציב העומד לרשותכם ובהתאם לאיך אתם רוצים שבת המצווה של בתכם תיראה.

וזה לא הכל. אנחנו יודעים כמה זמן תכננתם וארגנתם את האירוע, והנה הגיע רגע האמת והכל קורה כל כך מהר. רגע, בשביל זה אנחנו כאן. אם תרצו, נוכל לסייע לכם בתיעוד הערב באמצעות צלם מגנטים, צלם סטילס או צלם וידאו, שיפיקו עבורכם מזכרת נהדרת מהערב המיוחד שחוויתם. ואם זה לא מספיק, אז אנחנו מספקים הסעות חינם ממגוון איזורים בארץ, למעשה כמעט מכל הארץ 🙂

בת מצווה חוגגים במועדון הקוליסאום בראשון לציון, פשוט כי יש אירועים שאי אפשר להתפשר עליהם וחייבים לחגוג אותם במקום הכי מושקע שיש.

מעוניינים במידע נוסף? הצוות המומחה שלנו עומד לרשותכם בכל שאלה, ונשמח לעמוד לצדכם באחד האירועים המרגשים ביותר שתחגגו במהלך החיים. שיהיה במזל טוב!

תמיד כן בשבילכם, בדרך לאירוע מושלם.

מועדון הקוליסאום ראשון לציון

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון