מועדון לבת מצווה בגדרה

שתף בפייסבוק

מועדונים לבת מצווה בגדרה

מתגוררים בגדרה ועומדים לחגוג בת מצווה? בואו לבדוק את מועדון הקוליסאום בראשון לציון.

היישוב גדרה נמצא באזור השפלה הדרומית, והוא הוקם כמושבה על ידי אנשי ביל"ו בשנת 1884. מאז ועד היום, המושבה התפתחה רבות והפכה למועצה מקומית, בה מתגוררים כיום קרוב ל-30,000 תושבים, והמקום עוד ממשיך וצומח. אם אתם מתגוררים בגדרה, אתם בוודאי מכירים את הקסם שיש בה, בשילוב בין הישן והחדש ובהיסטוריה הנפרשת מבין הרחובות המיוחדים ומלאי החן. לצד הבתים ומוסדות החינוך שיש במקום, אפשר למצוא גם עסקים קטנים כמו חנויות ובתי קפה, הידועים כמקומות ששווה להגיע אליהם גם מערים אחרות. אך למרות ההתפתחות הרבה, יש דבר אחד שעדיין חסר בגדרה וזה מועדון לבת מצווה.

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה גם לתושבי גדרה

נכון, אם יוצאים קצת מגדרה אפשר למצוא לא מעט אולמות אירועים, אך כשמדובר בבת מצווה, מועדון הקוליסאום הוא המענה הטוב ביותר לתושבי גדרה. אם אתם עומדים לחגוג בת מצווה לבתכם, כדאי שתבקרו במקום ותתרשמו במו עיניכם מכל מה שיש לנו להציע. המועדון ממוקם באזור מרכזי בראשון לציון ובמרחק נסיעה קצר מגדרה, מה שמאפשר לכל האורחים שלכם, הגרים בשאר חלקי הארץ, להגיע בקלות וגם ליהנות מחנייה בשפע, בסמוך למועדון, מבלי לכתת רגליים או להסתבך בדרך. המועדון מעוצב בצורה מודרנית וצעירה, ומכיל רחבת ריקודים רחבה ומלאה באפקטים חדישים של תאורה, אטרקציות מגווונות ומערכות הגברה משוכללות. לכל אלו מתווסף התפריט המיוחד והטעים שאנו מציעים לאורחים, והשירות המקצועי של צוות המועדון, העומד לרשותכם בכל מה שתצטרכו. כשיש מועדון כזה בקרבה אליכם, אפשר ליהנות מכל העולמות.

 

איך אנחנו מתכננים בת מצווה מושלמת

בשונה מאולמות אירועים אחרים הנמצאים באזור, מועדון הקוליסאום הוא מקום מיוחד לבת ובר מצווה ומכאן נובע הייחוד שלנו. אחרי כל האירועים שהפקנו בתחום זה, אנחנו יודעים כיצד להתאים לכל משפחה את החבילה המיוחדת שלה, ואיך להגשים את כל החלומות והשאיפות של כלת בת המצווה. אך הדבר הראשון שאנו עושים, זה לבדוק את רמת המעורבות שהמשפחה מעוניינת בה. יש משפחות המבקשות להפיק את האירוע לבד בכוחות עצמם, מא' ועד ת' וזה מקובל והגיוני. אנחנו נהיה שם כדי לסייע ולתמוך בכל מה שצריך, וכמובן כדי לתת לכם את המקום המתאים ביותר לחגיגת האירוע עצמו.

 מנגד, יש משפחות שזהו האירוע הראשון שהם חוגגים או שאין להם פנאי ואפשרות להתעסק בתכנונים רבים. למשפחות אלו מצטרפות גם משפחות המחפשות אירוע מושקע ובלתי נשכח, שכולם ידברו עליו גם אחרי שהוא ייגמר. למשפחות האלו אנו מציעים את החבילות המיוחדות שלנו, חבילות הכסף, הזהב והיהלום, והיתרון הוא שאנחנו דואגים להכל, מהפרטים הקטנים ועד לפרטים הגדולים, כך שאתם יכולים להגיע כמו אורחים וליהנות מאחת המסיבות המדוברות ביותר שיהיו בשכבה של הבת שלכם.

 

 

מועדון הקוליסאום – חבילות לבת מצווה

החבילות שלנו שונות זו מזו וכל משפחה תוכל לבחור את החבילה בה היא מעוניינת, לפי טעמה האישי, אופי המוזמנים והתקציב, אך באופן כללי אנו מאמינים בשירות הכולל הכל, כדי לחסוך מכם זמן וכסף בהתרוצצויות בין ספקים שונים. לכן, תוכלו להדפיס אצלנו הזמנות לאירוע, לקבל שירותי הסעות לחברים ולמשפחה מגדרה, ליהנות מעיצוב מיוחד של סידור בלונים ומאטרקציות רבות, כמו מופע פריצה, לייזר ופירוטכניקה, מגנטים, דוכני מזון טעימים ובר מתוקים עשיר ומפנק. רוצים עוד? נדאג לכם גם להופעת סלב, לDJ מקצועי, לצלם DVD שילווה אתכם במהלך האירוע ולצילומי בוק מקצועיים בנפרד מיום האירוע. כל זה רק חלק מהדברים שאנו מציעים לכם, ואת הפירוט המלא תוכלו לקרוא באתר שלנו ולבחור את מה שהכי מדבר אליכם. דבר אחד בטוח: לא משנה מה תבחרו, מובטח לכם אירוע שמח ובלתי נשכח.

עדיין מתלבטים אם לבחור במועדון לבת מצווה או אולם? עזרנו לכם לקבל החלטה.

הצוות של המועדון בעל ניסיון של 15 שנה בתחום האירועים, והוא עומד לרשותכם החל משלב התכנון של האירוע בפגישה הראשונה ועד לרגעים בו אחרון האורחים עוזב את האולם. אנחנו נהיה שם לאורך כל הדרך, נסייע, נייעץ, נמליץ ונפיק עבורכם חגיגת בת מצווה שעוד לא ראיתם כמוה. הכל בשביל שהילדה שלכם תזכה להיות כוכבת לערב אחד.

עם מועדון הקוליסאום, אתם יכולים להמשיך וליהנות מהקסם של המגורים בגדרה מבלי להתפשר על חגיגת בת מצווה באולם מעוצב ומיוחד.

בת מצווה חוגגים במועדון הקוליסאום בראשון לציון, פשוט כי יש אירועים שאי אפשר להתפשר עליהם וחייבים לחגוג אותם במקום הכי מושקע שיש.

תמיד כן בשבילכם, בדרך לאירוע מושלם.

מועדון הקוליסאום ראשל"צ

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון