מועדון לבת מצווה במזכרת בתיה

מועדונים לבת מצווה במזכרת בתיה

תושבי מזכרת בת ים חוגגים במועדון הקוליסאום!

תושבי מזכרת בתיה נהנים בחיי היום יום מחיי איכות במושב נעים ושקט. אנשים טובים ונחמדים, חינוך טוב לילדים כאשר למעשה לא חסר דבר. אך בכל זאת, אין שם הכול. מה למשל? מקום לעריכת אירועים... אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן. במרחק קצר מהמושב, בראשון לציון, ישנו מועדון בשם קוליסאום. המועדון המושלם לאירועי בת מצווה גם עבור תושבי מזכרת בתיה!

מזכרת בתיה זהו מקום חביב, שקט ונעים. מדובר ביישוב קטן ושקט. מדהים לגידול ילדים, עם אוכלוסייה חזקה של אנשים איכותיים ובעלי השכלה גבוהה, אנשים אכפתיים וטובי לב. החינוך במקום אף הוא מעולה. התושבים במקום נהנים מאיכות חיים גבוהה מהרגיל ומשכנים איכותיים כמותם. אך כמו בכל מקום קטן או חדש, לא את כל השירותים ניתן לקבל במקום כמו בערים הגדולות. כך זה לדוגמא עם אולמות אירועים או מועדונים לבת מצווה.

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

אז היכן יחגגו תושבי מזכרת בתיה את האירועים שלהם?

מועדון הקוליסאום ראשל"צ – המועדון של תושבי מזכרת בתיה.

אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן. תושבי מזכרת בתיה עשויים למצוא את המענה המושלם לצורך עריכת האירועים שלהם, במועדון הקוליסאום שבעיר ראשון לציון.

מדובר במועדון מושקע, מועדון מאובזר היטב ומועדון אשר ערוך להפוך כל אירוע לייחודי ומיוחד בכל קנה מידה. האורחים שלנו מעידים כי לאחר האירוע בו השתתפו אצלנו במועדון הם לא מבינים מדוע עדיין יש אנשים אשר מתעקשים דווקא על אולם אירועים רגיל. ואם זה לא מספיק, הרי שאנו מספקים חניה בשפע למשפחה והסעות חינם לכלל האורחים החפצים בכך.

 

מועדון הקוליסאום מבטיח אירוע ברמה

אם חשוב לכם שהאירוע שלכם יהיה אירע מושקע, אירוע יוקרתי אך גם חוויתי ונחמד עבור כל האורחים, לכו על מועדון הקוליסאום. כי במועדון הקוליסאום – אתם וגם האורחים שלכם תקבלו הרבה יותר מכל הבחינות. מה זה אומר בעצם?

 

מההזמנות ועד לפיזור האורחים בסיומו של האירוע

מועדון הקוליסאום מציע לאורחים את החבילה המושלמת של כל האירוע מתחילתו ועד סופו. זה אומר שכבר משלב הכנת ההזמנות לאירוע, צוות המועדון יהיו אתכם. הם יכינו עבורכם את ההזמנות היוקרתיות והייחודיות כפי שראוי ויאה לאירוע שלכם. במועדון גם יציעו לכם שירות של הסעות עבור האורחים. כאשר מדובר באירוע אשר מיועד לילדים כמו מסיבת בר מצווה או בת מצווה, יש לדבר חשיבות רבה, כי ההורים יוכלו להיות רגועים הרבה יותר כאשר ידעו כי יש מי שאוסף את הילדים באופן בטוח אל המסיבה ויש גם מי שיחזיר אותם אל בתיהם עם סיומו של האירוע.

 

ציוד למסיבה

כיום אין מסיבה בלי מסך. על פי רוב השימוש במסך יהיה עבור מצגת שמתאר את החתן או את הכלה של האירוע או כשמדובר בחתונה, ישנם גם החתן וגם הכלה... לשם כך יש כמובן צורך במסך גדול שיתאים להרכב האורחים או המוזמנים באירוע.

בדרך כלל יהיו גם אטרקציות שונות כמו מופעי לייזר או זיקוקי דינור, בועות סבון או פתיתי שלג כאשר עבור כל אלו יש צורך בציוד מתאים בתוך האולם עצמו.

במועדון הקוליסאום כל מה שאתם רוצים או צריכים עבור האירוע שלכם ועבור כל האטרקציות שאתם רוצים להוסיף בו, כבר נמצאים שם. מה שאומר שאתם חוסכים את התיאום בין כל נותני השירות עבור הובלה של הציוד הנוסף שלא לדבר על העלויות הנוספות.

 

אירוע במועדון הקוליסאום – אירוע עם טעם של עוד

האירועים במועדון הקוליסאום הינם מושלמים בכל קנה מידה. הם חווייתיים במיוחד, אטרקטיביים באופן יוצא דופן ומציעים למעשה את כל המעטפת המושלמת לאירוע. כי אירוע כולל כל כך הרבה פרטים טכניים וכל כך הרבה תיאומים וסגירת קצוות, כאשר כל אלו נחסכים לכם, אתם נהנים מאירוע מושלם באמת. מאירוע אשר עונה על כל הדרישות ועל כל מה שחשוב לכם שיהיה בו.

על חבילות היוקרה שלנו כבר שמעתם? כל חבילה ניתנת לשינוי, אבל לדעתנו לא תרצו לשנות דבר 🙂

 

אז אם גם אתם מעוניינים ליהנות מאירוע מיוחד באמת, פנו אל צוות ההפקה שלנו. אנחנו נשב אתכם, נשמע מה הבקשות שלכם, מהן החלומות שלכם, מה חשוב לכם שיהיה באירוע שלכם, האם אתם רוצים להפיק כניסה מרשימה עבור כלת המצווה, האם חשובות לכם אטרקציות ספציפיות? אנחנו נתאים לכם את האירוע הכי מיוחד עבורכם עם שלל הפתעות ופינוקים!

אירוע בקוליסאום מבטיח לכם אירוע שהוא בלתי נשכח עם אורחים שיצאו עם טעמים מופלאים של עוד.

תמיד כן בשבילכם, בדרך לאירוע מושלם.

מועדון הקוליסאום ראשון לציון

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון