מועדון לבת מצווה בקריית אונו

מועדונים לבת מצווה בקריית אונו

מועדון אירועים מיוחד ויוקרתי לבת מצווה במרכז, שדואג לכם גם להסעה וגם מספק חנייה בשפע? כן, זה מציאותי. הכירו את מועדון הקוליסאום בראשון לציון.

לא רבים יודעים זאת, אך קריית אונו החלה את דרכה כמועצה מקומית ובשנת 1992 הפכה באופן רשמי לעיר בישראל. כל מי שגר בקריית אונו או עובר בסביבה, יכול לראות את תנופת הבנייה שנעשתה במקום בשנים האחרונות ולחוש כיצד המקום התפתח והפך למקום מגורים מבוקש על ידי זוגות צעירים ומשפחות רבות, המחפשות לגור באזור המרכז מבלי לוותר על איכות החיים. כשגרים בקרית אונו, יודעים איך ליהנות מכל מה שיש לאזור המרכז להציע, כי בסך הכל רוב הדברים נמצאים במרחק נסיעה קצר. אותו הדבר כשמדובר באולם אירועים. אז אם אתם עומדים לחגוג בקרוב בת מצווה, בואו לראות את מועדון הקוליסאום בראשון לציון.

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

המועדון שלנו – האירוע שלכם

אתם כבר יכולים להודיע לכל האורחים והחברים שמצאתם את המקום המתאים, ושאין להם מה לדאוג לגבי הגעה מקריית אונו או חנייה. במועדון הקוליסאום חשבו על כל אלו מראש ודאגו למקם את האולם במקום מרכזי בראשון לציון, כשלצד המועדון יש חנייה בשפע והסעות חינם. אך היתרונות שלנו לא נגמרים במיקום ובחנייה.

אנחנו במועדון הקוליסאום, מתמחים בהפקת אירועי בר ובת מצווה, ולכן אנו יודעים איך להפוך את הערב הזה למיוחד ואיך לשים את בת המצווה במרכז האירוע, כשכל העיניים מופנות אליה. מבחינתנו האושר שלה הוא במקום הראשון. אבל גם לכם ההורים אנחנו דואגים.

בפגישת ההכרות בינינו נציג לכם את חבילות האירועים שלנו: כסף, זהב ויהלום, ונפרט מה כוללת כל חבילה. לאחר מכן, תוכלו לבחור באטרקציות ובתוספות שאתם רוצים שיהיו באירוע שלכם, ובהתאם לכך נבנה עבורכם מסיבה בלתי נשכחת, מיוחדת וחגיגית במיוחד. לאורך כל הדרך נלווה אתכם, נדאג לפרטים הקטנים כמו לפרטים הגדולים, ונעשה הכל כדי שתהיו מרוצים ותצאו עם חיוך על הפנים. אז מאיפה מתחילים?

 

 

כך חוגגים אצלנו בת מצווה

המועדון מעוצב בצורה מודרנית וחדשנית, והוא מציע רחבה ריקודים מרווחת ומיוחדת, הכוללת אפקטים מיוחדים של תאורה, לייזר ומופע פירוטכניקה. אף אחד לא יכול להישאר אדיש לרחבת הריקודים שלנו, ואם אתם מתעייפים ורוצים לפנות את המקום לצעירים, תוכלו לעבור למתחם הVIP שהקמנו במיוחד עבור ההורים והאורחים המבוגרים האחרים, לאכול, לשוחח ולצפות בבת שלכם רוקדת ושמחה, עם הרבה אור בעיניים.

רגע, לפני שהריקודים מתחילים לסחוף את כולם, נספר לכם מה מחכה לכם ולאורחים שיגיעו. בתחילת האירוע ובמהלכו, תוכלו ליהנות מהאטרקציות הרבות שאנו מציעים לכם במסגרת החבילות שלנו. צילומי מגנטים, סידורי בלונים, דוכני מזון עשירים, בר מתוקים, מופעים והפעלות ובל נשכח את הכניסה המרשימה של כלת בת המצווה למועדון. רוצים שהיא תיכנס על שטיח אדום? מדמיינים עשן ואפקטים בלייזר? או אולי כניסה דרך שער בלונים מעוצב? אלו רק חלק מהרעיונות שלנו ואנו פתוחים לשמוע ולהגשים כל רעיון או רצון שלכם ושל הנערה עצמה.

 

מה עוד חשוב שתדעו על המועדון שלנו 

כבר 15 שנה שאנחנו בתחום ואם יש משהו שהניסיון לימד אותנו, זה שהרבה משפחות מעדיפות לעבוד מול גורם אחד ולא מול גורמים רבים. זה גם מבזבז להם זמן, גם עולה יותר כסף וגם יכול לגרום לאי הבנות וטעויות, שיתגלו רק מאוחר מדי. בסופו של דבר אתם עלולים להגיע עייפים ומותשים לאירוע עצמו וזה יפגע בהנאה שלכם וגם בהנאה של כלת בת המצווה עצמה, שרוצה לחגוג ביחד אתכם את היום המיוחד שלה. אנו גם נספק לכם מגוון טיפים להפקת בת מצווה מקורית, במידה ותרצו לבחור בקונספט מיוחד. לכן, החלטנו לבנות מערך שירות כולל, שיענה על כל מה שאתם צריכים כדי לתכנן ולהוציא לפועל מסיבת בת מצווה מיוחדת, מלאת שמחה ומתוקתקת עד לפרט האחרון. מה זה אומר? שאצלנו, מלבד המועדון עצמו, אנו דואגים לכל המעטפת מסביב, כמו הסעה מקרית אונו עד למועדון, שירותי אבטחה במהלך האירוע וגם עיצוב והדפסת הזמנות וצילומי בוק מקצועיים. מה עוד אתם צריכים? צילומי DVD ונגן DJ? צילומי מגנטים? בר מתוקים לשלב הקינוח או במהלך כל המסיבה? גם את כל אלו תוכלו למצוא אצלנו, במסגרת החבילות המיוחדות. כי במועדון שלנו, מדובר בשירות הכולל הכל, גם את הדברים הסטנדרטיים וגם את הדברים המקוריים והמיוחדים שאין באף מקום אחר.

מחפשים את המקום האידיאלי לחגיגת בת המצווה שלכם? במועדון הקוליסאום תמצאו את כל מה שאתם מצפים מאולם אירועים והרבה מעבר לכך.

תמיד כן בשבילכם, בדרך לאירוע מושלם.

מועדון הקוליסאום - בת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון