מועדון לבת מצווה בתל אביב

שתף בפייסבוק

מחפשים מועדון לבת מצווה בתל אביב? אמרתם הכל

אירועים נחגגים בדרך כלל בסופי שבוע, שזה הזמן הפנוי שיש לרוב האנשים. אבל בסופי שבוע כל החיילים חוזרים מהבסיס, אנשים יוצאים לבלות והכבישים עמוסים.

אין מה לחפש בעומס של תל אביב מועדון לבת מצווה, ולקבוע אירוע בלב תל אביב, שהאורחים יצטרכו לנסוע שעות רק בשביל להגיע לאירוע.

להגיע לאירוע אחרי המתנה בפקקים זו פתיחה לא טובה לאירוע, האורחים עצבניים וחסרי סבלנות ולא ייהנו מהאירוע כמו שיכלו ליהנות אלו היו מגיעים אליו רגועים.

מועדון הקוליסאום, מועדון לבת מצווה שנמצא בראשון לציון, ממוקם במקום מרכזי בארץ - אך לא בלב הפקקים. הקוליסאום הוא פתרון מושלם למי שרוצה אירוע במרכז - עדיין קרוב לכל האורחים שגרים בקצות הארץ ומצד שני מנותק מכל הפקקים, האורחים - גם הדרומיים וגם הצפוניים ימצאו את המקום במהירות ויוכלו להגיע לאירוע בזמן. המועדון ממקום באזור מרכזי ונגיש בראשון לציון ועם שפע של חניה נגישה. המועדון מציע לכם אירוע בסגנון יוקרתי – בין אולם אירועים למועדון. בדיוק מה שחולמת עליו כל נערה.

עבור בנות העשרה והאורחים שבלי הרכב, מועדון הקוליסאום מציע לארגן הסעות הלוך ושוב, כחלק מהחבילה של האירוע. כמובן שיש מגוון חבילות, כך שלא תצאו חסרי דבר.

אחרי שהאורחים הגיע בשלום, מה בתפריט של המועדון?

בעוד שאולם אירועים רגיל כבד יותר לחגיגות של בת מצווה, מועדונים רגילים לא מתאימים מבחינת אופי המקום לאופי של אירוע בת מצווה. אירוע בת מצווה רוצה להיות כמו אירוע של גדולים, אבל עם המיוחדות משלו ועם התאמה לגילאי העשרה.

מה יותר מתאים לאירוע של בנות עשרה מאשר מועדון לבת מצווה בתל אביב שהוקם במיוחד לחגיגות של בת מצווה?

הקוליסאום כבר 15 שנה מפיק אירועי בת מצווה מושקעים ומיוחדים, שכל אירוע שונה מהאחר ושום אירוע לא נראה משוחזר.

מלבד המיקום הנוח של המועדון וההסעות שהמועדון מציע כחלק מחבילת השירות, המועדון לבת מצווה בראשון לציון מציע גם מבחר רחב של אטרקציות מהם אתם ההורים ונערת בת המצווה בוחרים ומרכיבים את האירוע המושלם.

הקוליסאום מציע לכם אטרקציות מיוחדות רק עבור חוגגת בת המצווה כמו בוק צילומים מקצועי עם יום צילומים חוויתי ומהנה וכמובן- כניסה משודרגת לאירוע הבת מצווה. יש גם אטרקציות מיוחדות לרחבת הריקודים כמו אמן סלב בהופעה חיה, DJ מקצועי וגם צוות של רקדני היפ הופ להקפיץ את האירוע וליצור מתחם ריקודים פעיל ואנרגטי.

באירוע עצמו עבור האורחים יהיה בר אקטיבי טעים במיוחד, בר מתוקים ובנוסף גם עמדות של קעקועים מיוחדים ועמדות בלונים.

חושבים שזה הכל ? ממש לא! הקוליסאום מציע לכם גם מופע של זיקוקים ולייזרים מעורר השתאות, צלם לכל האירוע, מגנטים חופשי כמה שתרצו ללא הגבלה והזמנות מושקעות לשליחה לפני האירוע.

מועדון לבת מצווה ברחובות

מועדון לבת מצווה בראשון לציון

כבר לא לבד - לתכנן את האירוע יד ביד עם הצוות המקצועי של המועדון

הפקת אירוע לבד יכולה להיות מתישה מאוד, יש המון אטרקציות שצריך לדאוג להם. מלבד האוכל, המוזיקה והצלם- יש לדאוג לכניסה מרשימה של נערת הבת מצווה, למופע פתיחה ולמוקדי עניין באירוע. במקום לבזבז זמן בחיפוש אטרקציות לאירועים ולהשוות מחירים של ברים ושדרוגים לאירוע, הקוליסאום מציע לכם במועדון לבת מצווה אחד את כל השירותים, ומאפשר לכם בעלי האירוע לחשוב על הדברים שבאמת חשובים- איך להגיע לאירוע מלאי אנרגיות ולשמוח כמה שרק אפשר.

מבין מבחר של כניסות מרגשות, נערת הבת מצווה תבחר את הכניסה שהיא אהבה, ואם היא לא מצאה משהו שהיא התחברה אליו ניתן לשבת עם הצוות המקצועי שלנו בראשון לציון הקרובה ולתכנן כניסה כמו בחלומות, עד שנערת הבת מצווה תהיה מרוצה. כל הצוות שלנו ערך אירועי בת מצווה בעבר ויודע כיצד ליצור אווירת שמחה שתסחף את המוזמנים וכיצד להשאיר את האורחים פעורי פה בהשתאות מהכניסה המרהיבה וממופעי הפתיחה המיוחדים שאנו מציעים, כך האירוע מהרגע הראשון יתחיל באווירת שמחה ואנרגיה, והצוות שלנו ידאג להשאיר את המצב רוח גבוה בשמיים כיאה לחגיגה של פעם בחיים.

הנערה שלכם היא בת עשרה, היא לא צריכה לחגוג אירוע באולם כבד של מבוגרים וגם כבר גדולה מדי לחגיגת יום הולדת במתנ"ס השכונתי. בדיוק בשביל זה הוקם מועדון הקוליסאום – מועדון לבת מצווה באווירת אולם-מועדון, שמציע לכם מגוון חבילות ופעילויות שיאפשרו לכם לחגוג בסגנון יוקרתי, מודרני, או אולי דווקא מיושן. אירוע בקוליסאום מבטיח לכם אירוע מושקע וחוויה בלתי נשכחת לחוגגת, כאשר כל האירוע מלווה באבטחה ובהתאמה מלאה של האטרקציות באירוע לגילאי העשרה.

בואו ליהנות מחגיגת בת מצווה חד פעמית מיוחדת, שתשאיר זיכרון מתוק בלב של בת המצווה ושל כל האורחים.

מועדון לבת מצווה בתל אביב? בואו לקוליסאום לביקור ואנו מבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

הקפה עלינו 🙂

מאחלים לכם המון מזל טוב!

תמיד כאן לשרותכם,

מועדון הקוליסאום - מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה

 מועדון לבת מצווה בתל אביב

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון