מסיבת בר בת מצווה מקורית

שתף בפייסבוק

איך חוגגים בר / בת מצווה בצורה מקורית?

עם כל השינויים והטרנדים שבאים והולכים, פורטנייט, מיינקרפט, טיק טוק ועוד אינספור מאפיינים חדשים שמהווים חלק מהדברים שמעסיקים את הילדים שלנו, איך נדע להפיק מסיבת בר או בת מצווה מקורית ומהנה? 

במיוחד בשל כך אנחנו כאן עבורכם, עם כל מה שצריך לדעת בדרך למסיבת בר או בת מצווה מקורית, כיפית וחווייתית!

איך מתחילים?

בראשית ובראשונה, תבררו עם ילדיכם מה הדברים שחשובים שיהיו מבחינתו באירוע, אם מבחינת הפעלות, ריקודים, אוכל מסוים, די ג'יי או זמר וכן הלאה.. 

לאחר מכן תוכלו לצמצם את המיקוד בהתאם ולתכנן אילו דברים אתם תרצו שיהיו באירוע שלכם, ואיך עושים את זה בצורה מקורית!

 

כמה אפשרויות לאירוע מקורי ומהנה במיוחד:

כניסה ייחודית
לא משנה איפה יהיה האירוע, תוכלו לדאוג לכניסה מיוחדת ומקורית, ילד או ילדת המצווה ייכנסו לאירוע דרך וילון תאטרון מרשים ושטיח אדום מפואר בכניסה. שיהיה מוקדש כולו עבורם, כדי לתת להם את אור הזרקורים, וכדי ליצור אירוע שאף אחד לא ישכח. 

צוות הפעלה
צוות הפעלה שידאג שהאירוע שלכם יהיה ברמה הכי גבוהה שיש, הכולל מפעיל שדואג להרים את האווירה ולכוון את כל הפוקוס על הילדה ו-2 רקדנים שיהפכו את האירוע להצגה של ממש.

חבילת צילום :
בוק איכותי לאירוע, כולל צלם מקצועי ומיומן אשר יצלם אלבום תמונות נצחי שישמש אתכם כמזכרת לכל החיים, בנוסף, 100 הזמנות לחלוקה לאורחים, כמובן עם תמונה לבחירת נערת המצווה, (תמונה נבחרת מיום צילומי הבוק) והכי חשוב - צלם צמוד שיהיה לצידה לאורך כל הערב וידאג לתעד את האירוע כולו.

 פירוטכניקה ותאורות
איך אפשר בלי קישוטים שהכרחי שיהיו בכל אירוע בת מצווה. הפירוטכניקה במועדון יהפכו את האירוע שלכם ללא פחות ממושלם ויתנו את האפקט הנכון ליצירת אווירה מתאימה. בין מכשירי הפירוטכניקה שתקבלו יהיו: מסך לד, תותחי עשן, אולטרות, ספוטים, פליקרים ותאורה חכמה!

דוכני מתוקים
אחד הטרנדים החמים והאהובים במסיבות בת מצווה, דוכנים מפוזרים באירוע, מלאים במתוקים כגון: שערות סבתא, וופל בלגי, פופקורן, חטיפים, מכונות ברד ושתייה מתוקה. דוכנים שיהפכו את האירוע למתוק במיוחד.

 

מה עוד צריך לדעת?

בואו לתכנן אירוע איתנו! בר או בת המצווה, בצורה הכי מקורית, מיוחדת ומהנה שתוכלו לרצות!

השאירו פרטים ונציגנו יהיו עמכם בקשר בהקדם


מועדון לבת מצווה בראשון לציון

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון