מיטב הטיפים לאירוע בת מצווה מושלם ונוצץ

שתף בפייסבוק

השנה היא 2021 וחגיגות בת המצווה הפכו ממסיבת כיתה עם שקיות הפתעה ועוגת שוקולד לאירוע של ממש. לא מדובר בטרנד חולף אלא טרנד שרק הולך ומתעצם, כל ילדה שקרבה לגיל מצוות מציירת לעצמה תמונה בראש של הערב שמסכם את תקופת ילדותה וסוחף אותה לשלב אחר בחיים – בוגר יותר.

במוחה של נערה מתבגרת ערב כזה אמור להיות נוצץ , בלתי נשכח , מדובר ובלתי רגיל.
בשביל שהחלום יהפוך למציאות והחיוך והסיפוק יהיה אמיתי נדרשת תשומת לב לכל חלקי הפאזל שבעזרתם נבנה האירוע.

השאלה הראשונה שעלינו לענות עליה היא – מועדון או אולם?
אולם כחלק מתפקידו ועיצובו הוא איכלוס של מספר אנשים גדול יותר בשונה ממועדון, לכן עליכם קודם כל לדעת מהי כמות האנשים איתם אתם רוצים לחלוק את שמחתכם.
אם כמות האנשים הינה קטנה ומרביתם ילדים (אחריי הכל, מדובר באירוע של בתכם בת ה12) עדיף ללכת על מועדון – הוא מאובזר בדיוק לצרכיהם של הילדים. אוירת המסיבה , עיצוב המקום, ההגברה, וצוות הבידור הופכים את החגיגה למהנה יותר. בנוסף , ישנם מועדונים שמקנים איזור נפרד גם לקהל הבוגר יותר, שבו גם הם יוכלו לקחת חלק בחגיגות מבלתי להתערבב עם הצעירים במתחם.

אין חגיגה, בלי עוגה?
האופי הישראלי נותן לאוכל במה וחשיבות לא קטנה ועלינו להתנהג בהתאם. האוכל הוא חלקיק פאזל ניכר באירוע שלנו, אם הכיבוד לא יהיה מזמין ועשיר טעמים – כך גם תהיה ההתרשמות מהאירוע עצמו. אז אחד מהקריטריונים בבחירת המקום – זה האוכל.
וגם אם מדובר באירוע לילדים בלבד, הם אומנם עוד צעירים אבל בהחלט יודעים להעריך אוכל טוב.

יום שגרתי למדי, אתם חוזרים על אותן הפעולות שעשיתם יום קודם ותעשו גם מחר. בדיוק מסיעים את הילדה לחוג וברדיו מתנגן שיר שלוקח אתכם כמה שנים אחורה לרגע מסיום, מיוחד, עוצמתי וחד פעמי – ואז השיר נגמר ורק החיוך נשאר. זו בדיוק הנקודה – על מנת לייצר זכרונות עוצמתיים עלינו לבחור מוזיקה עוצמתית. אל תתפשרו על התקליטן וגם לא על שיר הכניסה, אנחנו משועבדים לזכרונות שלנו – והם לעולם לא מפסיקים להתנגן. (אופציה לכותרת: הזכרונות לעולם לא מפסיקים להתנגן)

מה שננצר לנו בלב ננצר גם עמוק בזכרון, אך עם כל הכבוד לכל איבר ואיבר, אם האירוע שלך לא מונצח לנצח על המקרר הוא פשוט לא היה. למשקיעים מבנינו ניתן גם לעשות מחזיק מפתחות לכל אורח כמובן עם היזכור של מלכת הערב, לעוד מתנות מקוריות מלווות בתמונה אפשר להתייעץ עם שלל צלמי האירועים בשוק.

עוד כלל בסיסי וחשוב שעלינו ליישם: נראות המקום. לא מדובר בהתרשמות ראשונית אלא ירידה לפרטים הקטנים. הסכו"ם הנקי, השולחנות המסודרים, הנראות הכללית, בדיקה שכלל המערכות מהגברה דרך תאורה ועד מיזוג פועלות כנרדש, אסתטיות של המטבח, ודברים שבורים הנראים לעין, כל אלה יכולים לפגום ולהוריד מניצוץ הערב.

אירוע בלי אטרקציות זה כמו הדובדבן בלי הקצפת. זה נדוש, זה בסיסי וזה משעמם. בשביל להוסיף פלפל לאווירה (או קצפת, בעצם) אפשר להזמין רקדניות שבנוכחותן ישיבה ממושכת זו לא אופציה אם זה לא מספיק אז בלונים בצורות יהפכו כל ערב לצבעוני במיוחד. זה הזמן גם להתפרע ולהגשים חלום, להכניס את ביתכם בלימוזינה או מלווה בנגנים ושומרי ראש. בערב הזה הכל אפשרי. לאטרקציות רשימה ארוכה וזה לא הזמן לתת להן את הבמה, לכן מומלץ להיעזר במפיק אירועים.

אחריי שבדקנו על המקום, על איכותו ועל האוכל, מה שמחבר את כלל החלקים והופך את התמונה למלאה – זה הצוות. המלצרים, הדיג'יי, המארחת אם יש, מנהל האירוע, מנחה הערב, ואפילו בעל המקום. כל אלה צריכים להיות נכונים לעזור ועליהם להשקיע את כל כולם בערב, עליהם מותלת האחריות לדאוג שהכל יעבוד כנרדש. המטרה היא למצוא מקום עם צוות שאיתו אתם יכולים באמת להנות מהאירוע ולא להתעסק בדאגות מיותרות. כשהצוות מיומן, מקצועי ולבבי האירוע הוא מדהים.

בת מצווה במועדון הקוליסאום

בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בקוליסאום - מועדון לבת מצווה במרכז הארץ שיעניק לכם חוויה מושלמת מקצה לקצה.

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, ובמיוחד באיזור ראשון לציון, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם ממועדון יוקרתי שמעניק לילדים חוויה מקפיצה ומרגשת, ולא פחות לכם ההורים - מתחם נפרד עם אוכל איכותי וכשר, אטרקציות ייחודיות שאנו מייצרים כעשור וצוות מיומן שיעשה לכם שמח.

מועדון לבת מצווה הוא בחירה נפוצה מאד בשנים האחרונות, ולכן אנו דואגים שתקבלו את מלא האיכות. מועדון מדהים ביופיו, עשיר בתאורה מעוצבת ובמערכת סאונד איכותית.

אבטחת האירוע - כלפי המבוגרים והילדים חשובה לנו מאד. אנו משרתים אתכם לקוחותינו במועדון מאובטח, עם כניסות ויציאות רחבות, שומרים מקצועיים וצוות מקצועי שיודע לתת מענה מהיר לכל בעיה שעולה.


מועדון לבת מצווה מספר 1 - מועדון הקוליסאום.

נשמח לשמור על קשר :)

    שם

    טלפון